obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
aansluiten Motorola 1963 op Home Cinema Set
Marcel Veldhuis
Beste mensen,

Wie helpt mij: Ik heb Interactieve TV aangeschaft met de Motorola 1963, werkt allemaal prima, met 1 probleem.
Ik krijg van mijn HCS (Pioneer BCS-FS500) geen beeld op de TV (Philips 26PF7321) bij een DVD film of een film via een USB stick. Alles geprobeerd, het geluid werkt wel (via de Toslink kabel), maar het beeld niet. Heel graag jullie reactie.
Groet, Marcel Veldhuis, e-mail m.veldhuis9@kpnplanet.nl
 
Henk2304
Via TOSlink komt alleen maar geluid. Je kunt beter je HCS via HDMI aansluiten op je TV.

Ik heb de VIP1963 via HDMI aangesloten op m'n (Samsung) TV en via TOSLink op mijn Samsung HTS (Home Theatre System, zo heet tie bij mij). Verder heb ik de HTS via een andere HDMI-kabel ook op de TV aangesloten. Als ik alleen TV kijk kan ik ervoor kiezen om mijn HTS uit te laten. Wil ik beter geluid dan schakel ik de HTS in en die pakt dan het geluid via de TOSLink op; soms moet ik op de HTS wat aan synchronisatie instellen om het geluid lipsynchroon te krijgen.

Dus:
VIP1963 via HDMI naar TV en via TOSLink naar HCS.
HCS via HDMI naar TV.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
L8r, Henk
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'aansluiten Motorola 1963 op Home Cinema Set', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
UTP kabel aansluiten op RJE inbouw doos Eigen netwerk : 7 16 dec 2018
NAS ZyCEL aansluiten H368N v9 Hardware instellingen : 5 01 aug 2018
Airport extreme aansluiten op experiabox Algemeen : 5 17 feb 2017
Max eq3 cube aansluiten Routers : 6 22 jan 2017
Externe harde schijf aansluiten op de V10 KPN Nieuws : 17 02 okt 2016
Advertentie