Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
inkomende email werkt niet
|
|
heinzie |
Geplaatst op 03 January 2012, 12:35
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 03 Jan 2012 |
Sinds 2 januari 2012 heb ik de experia box binnen voor internetplusbellen. Nu heb ik outlook geïnstalleerd en met de eerder toegestuurde gegevensbrief de boel met de kpn assistent geïnstalleerd. Alleen....de e-mail wordt wel verzonden, maar komt niet binnen. pop.kpnmail.nl en mail.kpnmail.nl is ingevuldHij komt alleen binnen op de in de brief staande hoofdmailadres (riui68ay@kpnmail.nl) wat in de gegevensbrief staat en niet op het e-mail adres (van.acker@kpnmail.nl) wat is tevens gegeven in de brief. Nu heb ik geprobeerd dit te wijzigen op mijn KPN, maar dit lukt niet! Geeft storing aan zoals : is met een order bezig of foutcode 1000. Ik wil outlook openen op mijn laptop en direct kunnen mailen en kunnen ontvangen (zonder wachtwoorden). Hoe los ik dit op?. gr. Heinz |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'inkomende email werkt niet', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Planet IMAP email account op Macbook | Hardware instellingen | : 2 | 14 Mar 2023 |
Mobielnummer UK wordt niet herkent | KPN Mobiel Storing | : 2 | 30 Apr 2022 |
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) | Algemeen | : 7 | 06 Mar 2021 |
Werkt opname? | Hardware instellingen | : 4 | 10 Sep 2019 |
Kan app niet meer gebruiken | Hardware instellingen | : 8 | 02 Dec 2018 |
Advertentie