obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe experia box v8 klachten!!
DonPalla
Goedenavond allen,

Drie weken geleden hebben de heren van KPN bij ons de nieuwe experiabox geinstalleerd. Na al eerdere klachten met de draadloze verbindingsset voor Interactieve TV, nu opnieuw een klacht.

Met de laptops en computers thuis prima verbinding met het internet na de installatie van de nieuwe box. Echter met apparaten als mijn mobiele telefoon en PS3 heb ik vaak geen verbinding met het wifi netwerk. En idd, opnieuw starten van de modem helpt eventjes, maar dit moet natuurlijk niet de standaard zijn. Ik word er eigenlijk een beetje moe van.

Op wat andere forums gelezen om dan het MAC adres van telefoon en PS3 toe te voegen aan de Experia Box. Omslachtig, maar goed, toch maar even proberen: volgende probleem. Er moet een wachtwoord ingevoerd worden om in de Experia box te komen. Het is toch nog steeds een Thomson router???? Het wachtwoord hebben we in ieder geval niet ergens erbij gekregen, weet iemand iets?

Al met al, het is dat ik nog thuis woon, anders was ik allang overgestapt naar een andere provider. Waarom maakt KPN het zo moeilijk voor zichzelf en gebruikers met al die omslachtige beveiligingen op de Experia Box?

Kan iemand mij verder helpen misschien? Alvast heel erg bedankt!

Groeten,

Jean-Paul
 
Henk2304
Jean-Paul,

Ik weet niet of je dit verteld is, maar je doet blijkbaar mee aan een proef van KPN om dmv. "pair bonding" hogere snelheden te halen dan tot nu toe gebruikelijk was met VDSL. Jouw nieuwe EB wordt alleen bij proefpersonen geïnstalleerd en je zult op dit forum dus waarschijnlijk nog niet veel kennis over dit nieuwe type aantreffen. Doel van de proef is voor KPN - zo heb ik begrepen - om ervaring op te doen met de installatie en de klachten die op (zouden kunnen) treden. Ik denk dan ook dat het verstandig is om je probleem voor te leggen aan de helpdesk (als je dat nog niet gedaan hebt). Je kunt vast ook aangegeven dat je eigenlijk helemaal niet met de proef wilt meedoen en dat je het oudere type EB terug wilt (met de lagere snelheid, dat wel).
L8r, Henk
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe experia box v8 klachten!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
Nefit Easy icm KPN Experia box V9 Frequently Asked Questions : 9 05 nov 2020
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
Port forwarding experia v10 Helpdesk : 13 20 apr 2019
omschakelen Experia V9 naar V10 Eigen netwerk : 6 16 dec 2018
Advertentie