Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
Wijziging abonnement
|
|
Gesys |
Geplaatst op 19 December 2011, 16:22
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 27 Jan 2009 |
Hallo, 9 December ben ik over gegaan van KPN los internet en vast bellen naar InternetPlusBellen. Nieuw modem aangesloten en 1369 gebeld, alles werkt. Nu wil ik graag mijn telefoon instellingen wijzigen maar hoelang duurt het, normaal, totdat deze wijziging zichtbaar is in "MIJNKPN"? Hoe weet ik nu of het bellen via internetPlusBellen goed gaat? Mvg, Jan. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wijziging abonnement', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
KPN glasvezel wijziging per 24-1-13, kosteloos opzeggen mogelijk | KPN Glasvezel diensten | : 5 | 16 Jan 2013 |
KPN wijzigt prijs Zakelijk BelBasis abonnement voor vaste telefonie | KPN Nieuws | : 1 | 19 Jun 2012 |
Vaak geen verschil tussen Instap en Standaard abonnement | Snelheid | : 2 | 04 Apr 2012 |
KPN biedt nieuw abonnement: KPN Seconde Bellen | Tips en Truuks voor mobiele telefoons | : 1 | 26 Jan 2012 |
Verplicht naar duurder abonnement KPN | Helpdesk | : 2 | 14 Jul 2011 |
Advertentie