Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
3 in een pakket
|
|
westenzoer |
Geplaatst op 06 November 2011, 09:37
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 06 Nov 2011 |
Via de helpdesk van KPN kan ik me aanmelden voor interactieve tv, internet en bellen. Bij de KPN winkel in Hoogeveen zei men dat het op mijn adres niet mogelijk is. Kunt u mij vertellen hoe dat zit. Anders blijf ik veroordeelt tot Ziggo alles in één. vIk heb geen belangstelling voor digitenne. 7991AC/21 |
|
|
vanGils |
Geplaatst op 06 November 2011, 10:25
|
Activiteit Berichten: 52 Lid sinds: 31 Jan 2010 |
Helaas, glasvezel is op jouw adres nog niet beschikbaar Op dit adres zijn nog geen glasvezeldiensten bestelbaar. Wel kan je gebruik maken van een Alles-in-één pakket over het reguliere KPN netwerk. Zo kan je nu al genieten van de voordelen van internet en Interactieve TV van KPN. Bovendien krijg je als eerste de mogelijkheid om over te stappen naar glasvezel zodra het wel beschikbaar is op jouw adres. Info komt hier vandaan: http://www.kpn.com/glasvezel/glasvezel-buurt.htm Sorry dat je bent veroordeeld tot Ziggo. Succes. KPN doe eens wat goeds met u modems!
Luister eens naar de kritieken en doe er eens iets positiefs mee. |
|
|
Henk2304 |
Geplaatst op 07 November 2011, 08:48
|
Expert » Noordoostpolder » Alles-in-1 Standaard » ExperiaBox V10 H369A » Interactieve TV Berichten: 331 Lid sinds: 31 Jan 2011 |
Dat is glasvezel. Via ADSL/VDSL kan het wel: "Gefeliciteerd, InternetPlusBellen Basis en Interactieve TV is leverbaar op je huisadres. Let op: op uw adres kan je i.v.m. beperkte bandbreedte 1 digitale tv-ontvanger ontvangen. Op meer tv´s tv-kijken? Dan kun je op je andere tv(´s) Digitenne aansluiten. " https://www.kpn.com/prive/pakketten/voordeelpakket.htm L8r, Henk
|
|
|
KaPteiN |
Geplaatst op 07 November 2011, 17:55
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Instap » ExperiaBox V10 H369A » Asus RT-AC87U » Digitenne » Cisco Berichten: 484 Lid sinds: 15 Apr 2007 |
Quote Ik ben een tevreden Ziggo gebruiker en de beheerder van o.a. de Ziggo Gebruikers Groep. Als er problemen met Ziggo zijn probeer dan je klacht/probleem op dat forum te plaatsen. Er zijn zeer behulpzame crewleden en Ziggo webcare medewerkers aanwezig. Wellicht is het te verhelpen. Ziggo Gebruikers Groep |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; '3 in een pakket', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
erotiek pakket werkt niet meer | Helpdesk | : 6 | 28 Sep 2014 |
zilver/goud pakket worden omgezet | KPN Nieuws | : 1 | 08 Nov 2013 |
Alles in 1 pakket | Helpdesk | : 4 | 12 Oct 2013 |
Geen telefoon en geen pakket | Helpdesk | : 2 | 30 Jan 2013 |
EXTRA PAKKET AAN/UITZETTEN | Frequently Asked Questions | : 3 | 20 Aug 2012 |
Advertentie