obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Devolo's KPN ongeschikt????????????
glasblazer
Zo nu en dan hikt mijn beeld of bevriest het beeld wanneer ik tv aan het kijken ben. De Adapters van de KPN klokken een snelheid van 75mbs tot 125mbs op dit moment. Zijn dit normale snelheden of niet goed genoeg voor IPTV. Laat wat van je horen.Shock
 
Henk2304
Aangezien de TV-streams minder dan 10 Mb/s gebruiken (ook bij HD) zou dat niet de oorzaak moeten zijn. Ik heb dat hikken ook wel eens, vooral als er onweer in de buurt is en ook bij de ontvanger die direct via de ethernetkabel op de EB is aangesloten. Wellicht dat er andere storingsbronnen in je huis (of bij de buren) zijn. Magnetrons zijn berucht.
L8r, Henk
 
glasblazer
Het hikken komt niet of nauwelijks meer voor. Wel als er storingsbronnen - opladers mobiele telefoons - op het stroomnetwerk zitten.
 
Henk2304
Bij mij is dat hikken helemaal verdwenen sinds ik de TV heb ingesteld op 1080i. Sommige TV's (zoals onze Philips uit 2009) schijnen niet goed met de "P" instelling van de VIP1963 te kunnen omgaan. 720p en 1080p25 geven witte stippen op dondere beelddelen; bij 1080p50 (wat meestal in de stand Automatisch gekozen wordt) verdwijnen beeld en geluid regelmatig. Bij 1080i op onze Phillips gaat het goed. Onze Samsung heeft zelfs met 1080p50 (automatisch dus) geen enkele moeite. Het loont dus om wat met de instellingen van de VIP1963 te experimenteren.
N.B. KPN zendt HD in 720p uit dus als die instelling het enige goede beeld oplevert mis je dus zelfs bij HD-uitzendingen helemaal niets.
L8r, Henk
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Devolo's KPN ongeschikt????????????', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
IPTV ICM Devolo's 500AV+ (triple) KPN Glasvezel Storing : 6 25 dec 2014
devolo dlan adapters functioneren niet naar behoren Routers : 19 28 mei 2014
KPN ITV en Minipc Android op een Devolo aansluiting. Helpdesk : 1 19 mrt 2013
Devolo draadloos met wifi aan experia Routers : 2 06 feb 2013
KPN Draadloze Verbindingsset (devolo's?) Hardware instellingen : 4 16 aug 2012
Advertentie