obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld model en beschrijf je tip of truuk!
 Onderwerp afdrukken
Vraag: films pc -> experia -> interactieve TV
Rens48
Is het mogelijk om films die je hebt gedownload op je pc via de experia box naar de interactieve tv te sturen.
 
RayNHN
Ik doe dat via m'n xbox, maar er zijn vast meerdere manieren.
 
boebe
Hier ben ik ook zeer benieuwd naar.

Of dat het mogelijk is om via de usb met een usb stick te werken om zo de films te bekijken.

Ik hoor hier graag over.
 
Giant2000
Niet via de tuner van interactieve tv, maar het kan wel met een mediastreamer die je op de experiabox aansluit. Ideaal, want je kan alle bestanden die op je computer staan bekijken. In 1080p HD! Ik heb mijn Emtec N200 te koop staan omdat ik een Popcorn Hour wil. Laat maar weten of je belangstelling hebt. (deze: http://www.hifi.nl/nieuws/40946/Nieuw...peler.html)
Gewijzigd door Giant2000 op 20 juli 2010, 09:21
 
boebe
Dit ziet er wel heel interessant uit.
Aangezien in echt een noob ben met dingen installeren en een thuis netwerk op zetten, is dit makkelijk te installeren en monteren?

Of echt wel lastig.
Ik heb draadloos maar gebruik wel een draad met me pc voor het downloaden.
En men tel gaat via de wifi.

Dat is zo beetje wat wel gelukt is haha.
 
Giant2000
HDMI naar tv, netwerksnoer van Experiabox inpluggen, stroom aansluiten en klaar.
Het apparaatje herkend je computer als je deze ook op de experiabox hebt aangesloten. Inloggen met zelfde gebruikersnaam en wachtwoord en hij leest alle openbare en gedeelde mappen.
Maar je kan ook nog simpeler gebruik maken van een USB stick (of USB harde schijf aansluiten) en kaartpoort.
Pakt alles, ondertitels enz., internet radiozenders.
 
captavia
Is er nog een andere manier ipv een mediastreamer ?

Ik zou ook graag films van m'n laptop willen afspelen op m'n tv.

alvast bedankt.
 
Giant2000
Met een cameraatje voor je laptop misschien?
Je zal toch moeten kunnen communiceren, dat kan niet met de tuner, dus heb je op de e.o.a. manier een steamertje nodig. Of een tv met een USB.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vraag: films pc -> experia -> interactieve TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
Nefit Easy icm KPN Experia box V9 Frequently Asked Questions : 9 05 nov 2020
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
Port forwarding experia v10 Helpdesk : 13 20 apr 2019
omschakelen Experia V9 naar V10 Eigen netwerk : 6 16 dec 2018
Advertentie