Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Opleveringsproblemen
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
Ook zo lang wachten op verhuizing?
Jazeker: dat is normaal bij KPN Jazeker: dat is normaal bij KPN 60%[3 stemmen]
Nee: ben snel geholpen (geluksvogel!) Nee: ben snel geholpen (geluksvogel!) 40%[2 stemmen]
Totaal stemmen : 5
 Onderwerp afdrukken
KPN zorgt ervoor dat je niet meer bestaat
heatnet
Heatnet Vloerverwarming heeft ruim 2 maanden geleden, begin juli, wegens uitbreiding van de activiteiten, een nieuw bedrijfspand in Doetinchem betrokken, maar heeft daar nog steeds geen telefoon en internet.
KPN heeft alle telefoonnummers in plaats van te verhuizen (binnen het zelfde kengetal en plaats), compleet opgeheven. Daardoor besta je gewoonweg niet meer.

Helpdeskmedewerkers (meestal totaal anoniem!!) spreken elkaar lijnrecht tegen. Één van de laatste opmerkingen, die we te horen kregen was, dat we geen klant meer zijn bij KPN. Dit ondanks dat we al tientallen jaren klant zijn.


En KPN maar klagen dat het aantal abonnees van vaste telefoon terug loopt. Nieuwe abonnees worden gouden bergen beloofd, maar bestaande abonnees staan blijkbaar compleet in de kou en wist men blijkbaar gewoon uit alle systemen.


Onze omzetstijging, gerealiseerd in de eerste helft van dit jaar (ruim 15%) is al compleet verdampt doordat men ons niet meer kan bereiken.
Je kunt je het als bedrijf toch niet permiteren om steeds maar weer van telefoonnummer te wijzigen: in alle reclame-uitingen, op de auto's, visitekaartjes, briefpapier etc. etc. staan telefoonnummers die nu compleet dood zijn.
Wanneer dit eindelijk zal worden veholpen is, volgens een KPN medewerker, totaal onbekend.
KPN zorgt er gewoon voor dat je niet meer bestaat. Echt grote schande!!!
 
Henk2304
Als je zeker weet dat je de verhuismelding bij KPN volgens de regels (die van KPN!) hebt doorgegeven (je hebt vast een bevestiging van je verhuismelding van KPN gekregen) denk ik dat je KPN een klacht in de vorm van een aangetekende brief moet sturen waarin je het probleem uitlegt en waarin je eist dat alles weer met je originele nummers wordt hersteld. En verder dat je een schadevergoeding (ivm. omzetderving) wegens nalatigheid/wanprestatie eist. Wellicht dat er dan iemand bij KPN wakker wordt.
L8r, Henk
 
highflow
goeie god wat een verhaal dit is wel erg ja
als zakelijke klant kom je wel heel erg in de problemen op die manier
zefls al ben je een particulier heeft t al enorme impact.
Dit lijkt me iets voor een rechtzaak om met spoed te boel in orde te krijgen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN zorgt ervoor dat je niet meer bestaat', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 Apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 Mar 2021
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 Dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 Aug 2018
Draytek Vigor2925 VPN (Lan to Lan) werkt niet Algemeen : 1 30 Oct 2017
Advertentie