Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
Aansluitingen nieuw type tv-ontvanger
|
|
blaten |
Geplaatst op 03 August 2011, 18:45
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 03 Aug 2011 |
Beste leden, Vrijdag 29 juli heb ik Ziggo opgezegd en overgestapt naar KPN alles in 1. Nu heb ik alleen even een vraagje over de nieuwe tv-ontvanger. Weet iemand welke aansluitingen er precies op zitten? als ik kijk op het foto'tje van kpn zie ik o.a.: - 1X ether - 2x USB - 2X scart - 6X tulp - glas aansluiting Nu wou ik het even zeker weten welke tulp en glas aansluiting erop zit! alvast bedankt!
blaten voegde bij, bestand:
|
|
|
Julius Caesar |
Geplaatst op 04 August 2011, 09:47
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 07 Jul 2011 |
Volgens de handleiding zitten de volgende aansluitingen erop: Code Download source HDMI Met HDCP-support |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Aansluitingen nieuw type tv-ontvanger', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
TV ontvanger software update december 2020 | TV-setup boxen | : 2 | 28 Dec 2020 |
4K ontvanger | Hardware firmware | : 2 | 28 Oct 2018 |
Radio luisteren via tv ontvanger | Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV | : 3 | 30 Dec 2015 |
Infrarood ontvanger van 2260 elders plaatsen | TV-setup boxen | : 1 | 27 Mar 2015 |
2e hands ontvanger HMB2260 | Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV | : 16 | 19 Mar 2015 |
Advertentie