obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten
 Onderwerp afdrukken
PSP Go verbinden met ARV 7519
ShakyChimp
Ik heb sinds kort een PSP go alleen lukt het me niet om thuis verbinding met het internet te maken. Als router heb ik de
ARV 7519. Wanneer ik op mijn PSP begin met het scannen van draadloze netwerken ontvangt hij maar enkele keren mijn thuisnetwerk maar vaak ook niet, en als ik hem heb gevonden krijgt hij een dns fout, zowel bij automatische noch handmatig. Het ligt ook niet aan de afstand tot de router, want ik heb het op alle verschillende afstanden geprobeerd. Het gekke is dat ik bij een vriend wel gewoon op zijn internet kan verbinden, dus het is waarschijnlijk iets met de ARV 7519

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen,

Mvg

Martijn
 
Banksy
Modem zal je bedoelen?

Misschien een antwoord op je vraag..
Probeer eens in te loggen in je modem via http://192.***.*.***
Verander daar in je WIFI kanaal, meest ideale kanalen zijn 3,6 en 9(of11 dacht ik).
Het kan zijn dat het draadloos verbinding word verstoord door een ander apparaat.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'PSP Go verbinden met ARV 7519', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
KPN FON verbinden WiFi : 6 18 dec 2014
Statische IP adres verbinden met de Experiabox KPN Handleidingen : 1 22 nov 2014
verbinden netgearadapter experiabox Routers : 6 31 mrt 2014
experiabox arv 7519 Frequently Asked Questions : 3 04 nov 2013
exeperiabos SX 552 verbinden met Siemens WLAN 108 gigaset Algemeen : 1 13 mrt 2013
Advertentie