obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Nat 3 naar Nat 2 op PS3, Thomson t787v sip
brubbelman
Nu heb ik al heel veel klachten gehoord over de T787 experiabox.
ik ben niet iemand die er niet veel mee geklooid heeft, ik heb namelijk al verschillende poorten opengegooid en niks werkt.
Doordat ik NAT 3 heb kan ik helaas niet online gamen op mijn PS3, want ik krijg namelijk elke keer een error, maakt niet uit welk spel ik speel. dit komt ook echt doordat ik NAT 3 heb. daar ben ik 100% van overtuigd.
Alleen al die topics zijn vaan 2009-2010 en niet echt een topic wat up-to-date is

Nu wat ik wou vragen is;
Is er nu wel al een update in de firmware, of een of andere manier om wel de goede poorten open te gooien?
Of iets heel anders waar ik nog niet aan gedacht heb (Ja ik heb er ook aan gedacht om een andere router hierbij aan te schaffen, alleen dat werkt ook niet goed heb ik gelezen)

Het enigste wat ik kan bedenken is om te bellen met KPN voor een andere experiabox doordat deze door de firmware van KPN de beveiliging te sterk is geworden waardoor het NAT type niet veranderd kan worden.

Dus als iemand tips of ideeën heeft, ik hoor het graag, want ik wil echt weer eens online kunnen gamen op mn PS3!

Alvast bedankt!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nat 3 naar Nat 2 op PS3, Thomson t787v sip', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Via WiFi naar vast netwerk WiFi : 1 05 mrt 2024
Van XS4ALL naar KPN? Algemeen : 2 11 mrt 2022
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
Nummerbehoud vaste telefonie bij overstap van Pretium naar KPN Algemeen : 2 05 jan 2019
omschakelen Experia V9 naar V10 Eigen netwerk : 6 16 dec 2018
Advertentie