obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
Afzwaaien KPN Webcare
Kniest
U kunt onze collega KPN Webcare experts op de onderstaande websites vinden. Zij zullen Online op zoek gaan naar uw berichten en u als vanouds extra informatie geven over onze producten en diensten, onjuiste informatie te corrigeren of een probleem voor u op te lossen.


Bijzonder geinig, als je hun origineel gepost bericht leest en klikt op het woord Online kom je terecht op de site online.nl. wat volgens mij van T-mobile is?? Zal wel een hoax zijn...Wink

Zal KPN erg blij mee zijn......
 
KaPteiN
Dat zijn afilliate linkjes waarmee ik deze sites in de lucht kan houden! Geen hoax dus.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Kniest
Prima, maar ik kan mij op de een of ander manier toch voorstellen dat de KPN webcare mensen die een dergelijk door hun geschreven bericht, wat men blijkbaar direct aan de KPN gebruikers op dit forum richt, niet de bedoeling hadden binnen hun tekst te verwijzen naar de concurrent. Ik zou als KPN webcare medewerker me lichtelijk belazerd voelen...

Maar ik begrijp de commercie wel en prima dat door links deze site in de lucht wordt gehouden, maar ergens ligt m.i. wel een grens.
 
KaPteiN
Ze hebben het opgelost door hun bericht te wijzigen en de 'sleutelwoorden' te vermijden.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Kniest
Netjes opgelost KaPteiN! Overigens jammer dat ze niet meer direct betrokken zijn bij het forum. Het is hier een mooie afspiegeling van wat er leeft binnen de KPN/ADSL wereld en levert ze leerzame informatie op....
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Afzwaaien KPN Webcare', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
KPN Webcare Helpdesk : 1 07 mrt 2011
@webcare-team vraag over mijn Router Helpdesk : 7 20 nov 2010
Vraag aan WebCare Team Helpdesk : 7 05 jan 2010
KPN Online handleidingen & Gebruik maken van KPN Webcare Helpdesk : 1 16 dec 2009
Problemen met internet uitval (Webcare team nodig!) Helpdesk : 10 28 aug 2009
Advertentie