obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Opeens ander rekeningnummer
yavana
Wij kregen van de week een melding op ons scherm toen we wilde internetten. Dat we waren afgesloten.Wij bellen met de KPN. Wat blijkt ze hebben het geld van een geheel andere rekening willen afhalen. Wij hebben trouwens een automatische incasso gegeven en jaren gaat het goed. Alleen in december wordt dus geld van een rekening afgehaald die al sinds 2006 niet meer bestaat.
Dit is het rekening nummer van mijn vriend en zijn ex vrouw.
Uiteraard lukte het niet om daar geld van af te krijgen Ook bleek er een mail te zijn gestuurd met herinnering naar een heel oud email adres,namelijk van planet. Volgens mij bestaat planet niet eens meer. Mijn vermoeden is dat ze een crash hebben gehad in december en een heel oud bestand met de oude gegevens hebben opgehaald en dit terug in de database hebben gezet en geprobeerd geld hiervan af te halen en dit niet lukte.

Inmiddels zijn alle gegevens veranderd en wij hebben de rekening natuurlijk betaald. Maar hebben ons extra geld en tijd gekost. Omdat KPN verkeerde gegevens heeft overgenomen uit 2006. Waarom zit er geen controle op.


Ik vraag me alleen af zijn er meer mensen die werden afgesloten terwijl zij een normale incasso opdracht hebben afgegeven aan kpn en altijd normaal betaalde.
Maar plotseling ook geld werd afgeschreven van een oud rekening nummer.
KPN wil namelijk niet toegeven dat ze een crash hebben gehad.
Zijn er meer mensen die dit probleem hebben ondervonden? Waarom geeft KPN gewoon niet toe dat ze een crash hebben gehad en bied ons een excuses aan. Dat is genoeg voor mij.
Ik kan er gewoon niet tegen als je tegen me liegt.

Wat ik vooral vervelend vond is dat wij niet konden internetten om de rekening te betalen. Aangezien alles via internet gaat.
Maak een melding en sluit iemand dan na 48 uur af en niet zo direct als bij ons. Het was niet helemaal onze fout,omdat kpn dus een rekeningnummer heeft gebruikt uit 2006

Gelukkig konden we terecht bij een vriend van ons terecht. Maar wat een absurte situatie.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opeens ander rekeningnummer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Internet opeens trager KPN Internet Storing : 5 04 jan 2018
Mail versturen van mobiel wat van een ander provider is Algemeen : 3 20 aug 2017
poort forwarding werkt opeens niet meer Hardware instellingen : 4 24 okt 2014
Internet opeens trager Snelheid : 1 28 mei 2014
gebruikt hij de een, of de ander Eigen netwerk : 3 28 feb 2014
Advertentie