obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Snelheid
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Snelheid verhogen onmogelijk
sathopper
Ik zit (zat) nu inmiddels één jaar bij Planet inmiddels KPN. Het was alleen mogelijk om bij Planet ADSL aan te vragen vanwege het feit dat wij dik 5 km van de wijk centrale zijn aangesloten en planet nog een 1500/256kbps abo had.
Nadat KPN begin vorig jaar naar volle tevredenheid en binnen 3 dagen na bellen diverse rotte lassen in de kabel heeft gerepareerd hebben wij een goede verbinding.
De meetploeg heeft met professionele apparatuur gemeten dat mijn lijn een stabiele snelheid kan halen van dik 2300/700kbps. Ook mijn modem geeft deze waarden ruim aan (zie bijlage) Ik wil dus graag mijn abonnement aanpassen van 1500/256kbps naar minimaal 2000/512kbps. Technisch zou dit zeker moeten kunnen. JAMMER KPN weigert hier aan mee te werken op alle fronten.

Overstappen is ook een ramp. Bij de meeste providers faalt de postcode huisnummer check omdat mij huisnummer niet bekend is. één huis eerder of verder kan vaak wel.

Helemaal zuur is dat 120meter van mijn huis een kabel ligt waar 4-8MB aansluitingen op mogelijk zijn (vroeger een andere gemeente met een ander kengetal). Graven wil ik zelf wel voor mijn rekening nemen maar KPN wil mij daar niet op aansluiten.

Iemand hier ervaring mee?
sathopper voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Anno
Mail mij je postcode en huisnummer, ik werk voor KPN zakelijk, dan kan ik kijken of het op het adres echt niet mogelijk is te verhogen... weet niet hoe ik jou prive kan mailen, hoop dat je eruit kan komen.
 
KPNwebcare2

Quote

Anno schreef:
Mail mij je postcode en huisnummer, ik werk voor KPN zakelijk, dan kan ik kijken of het op het adres echt niet mogelijk is te verhogen... weet niet hoe ik jou prive kan mailen, hoop dat je eruit kan komen.

Het onderstaande kan je ook doorgeven aan ons alszijnde Official van KPN webcare.
www.kpn.com/webcare
 
sathopper
Helaas niet verder gekomen.
Inmiddels Internet via de Satelliet. Sneller en stabieler en veel meer service daar kan KPN nog iets van leren.
Helaas wel duurder dus service heeft zijn prijs.

Bedankt voor de reacties.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid verhogen onmogelijk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
V12 modem en nordVPN Snelheid Snelheid : 3 22 apr 2023
Snelheid op PC Snelheid : 8 15 mei 2019
Snelheid plotseling te laag KPN Internet Storing : 7 18 jan 2018
Snelheid internet Snelheid : 3 20 aug 2017
Wat is de maximale snelheid op 4G internet? KPN Buitengebied Snelheid : 1 04 mei 2017
Advertentie