Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
Onterechte omzetting door Business center Leeuwarden, ze willen er niets van weten.
|
|
kjellema |
Geplaatst op 10 February 2009, 18:27
|
Activiteit Berichten: 8 Lid sinds: 10 Feb 2009 |
De problemen begonnen allemaal op 16 Juli 2008. In het businesscenter Leeuwarden heb ik een nieuwe mobiele telefoon gekocht, maar verder heb ik hier niets aan mijn contract aangepast. Toch bleek dat ze bij het businesscenter mijn contract van een HI 25 abonnement naar een KPN flexibel 110 hebben gezet. Dat er fouten worden gemaakt is opzich geen probleem, maar helaas weigert zowel de klantenservice als het businesscenter het probleem op te lossen! Ik heb inmiddels enkele malen met de klantenservice gebeld, maar deze geeft aan dat ik hiervoor bij het businesscenter moet zijn. Als ik bij het businesscenter ben, geven ze aan dat ze mijn probleem niet kunnen oplossen en ik met de klantenservice moet bellen. Toen ik (na enkele malen in het businesscenter geweest te zijn) vanuit de winkel met de klantenservice belde, heeft Dick Houtsma toch een klacht voor mij aangemaakt. Ik kreeg namelijk weer hetzelfde te horen en toen wilden ze me wel helpen. Echter heb ik hier tot op de dag van vandaag niets meer van gehoord (dit was medio december). Zojuist ben ik weer bij het businesscenter geweest, maar nu willlen ze me daar ook niet meer helpen (wederom met Dick Houtsma gesproken). Helaas heb ik nu dus een abonnement welke 110 euro per maand is, terwijl ik hier geen toestemming voor heb gegeven. Bovendien kwam ik met mijn hi 25 abonnement voldoende uit. Heeft er misschien iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? Ik kom er namelijk niet meer uit met de KPN. Gewijzigd door kjellema op 11 February 2009, 15:50 |
|
|
kjellema |
Geplaatst op 17 February 2009, 18:13
|
Activiteit Berichten: 8 Lid sinds: 10 Feb 2009 |
Eindelijk zit er schot in de zaak. Gister ben ik voor raad naar de phone house geweest en hier wisten ze me te vertellen dat ik het abonnement na 3 maanden weer terug kon worden gezet naar een ander flexibelabonnement. Dit is in het business-center echter nooit vertelt. Echter bleken ze dit zelf niet te kunnen doen, dus heb ik dit maar ondernomen. Ik heb zojuist met de klantenservice gebeld en deze heeft een formulier doorgezet naar de klachtenafhandeling. Hierover stond namelijk een melding in het systeem. Ze zouden dit dan uitzoeken en mocht blijken dat dit inderdaad onterecht was dan zou een creditatie van teveel betaalde kosten plaatsvinden en zou het abonnement worden teruggezet. Bovendien zou het businesscenter er op worden aangesproken. Ik zal binnen 10 werkdagen worden teruggebeld. Zou het probleem toch worden opgelost? Ik hou jullie op de hoogte! |
|
|
Spin |
Geplaatst op 21 February 2009, 12:50
|
Activiteit Berichten: 8 Lid sinds: 20 Feb 2009 |
Schiet ook lekker op zo dan he? Vervelende is dat je zo machteloos staat en kan blijven bellen totdat je een ons weegt Geduld.. geduld.. geduld zegt men maar wat is bij KPN een acceptabele tijd om die zg geduld te hebben |
|
|
vdrijver |
Geplaatst op 23 February 2009, 15:44
|
Activiteit » voor mijn monitor en toetsenbord bij nijmegen Berichten: 42 Lid sinds: 24 Aug 2007 |
Quote Spin schreef: Schiet ook lekker op zo dan he? Vervelende is dat je zo machteloos staat en kan blijven bellen totdat je een ons weegt Geduld.. geduld.. geduld zegt men maar wat is bij KPN een acceptabele tijd om die zg geduld te hebben Geduld moet je niet alleen bij kpn hebben,maar bij telfort,orange,caiway,upc,ziggo enz.enz. je blijft voor de grote partijen gewoon een klantnummer of een ticket en gaat gewoon onderop de stapel.Wil je sneller geholpen worden,neem dan een zakelijk abbo met een sla erop,dan betaal je de hoofdprijs,maar word je wel snel geholpen. Fritzbox fon 7170,1 fonera + buitenantenne, 3 com 16 poorts 10/100 switch, xs4all only light 1/8 via kpn bitstream,voip via xs4all, 1 2003 server,3x pc ,1 asus eee pc en 1 laptop,conceptronic ch3snas + 2 x640 Gb ata 300/32 mb
|
|
|
kjellema |
Geplaatst op 23 February 2009, 16:05
|
Activiteit Berichten: 8 Lid sinds: 10 Feb 2009 |
Quote vdrijver schreef: Quote Spin schreef: Schiet ook lekker op zo dan he? Vervelende is dat je zo machteloos staat en kan blijven bellen totdat je een ons weegt Geduld.. geduld.. geduld zegt men maar wat is bij KPN een acceptabele tijd om die zg geduld te hebben Geduld moet je niet alleen bij kpn hebben,maar bij telfort,orange,caiway,upc,ziggo enz.enz. je blijft voor de grote partijen gewoon een klantnummer of een ticket en gaat gewoon onderop de stapel.Wil je sneller geholpen worden,neem dan een zakelijk abbo met een sla erop,dan betaal je de hoofdprijs,maar word je wel snel geholpen. Geduld moet je hebben inderdaad, maar helaas ook voor een fout welke ze zelf hebben gemaakt. Bovendien wouden ze in eerste instantie niet eens een klacht aanmelden!!! Gewijzigd door kjellema op 23 February 2009, 16:09 |
|
|
kjellema |
Geplaatst op 23 March 2009, 16:53
|
Activiteit Berichten: 8 Lid sinds: 10 Feb 2009 |
Geloof het of niet, maar KPN heeft mij teruggezet naar mijn oude abonnement. Bovendien krijg ik 625 euro terug!!! Het heeft eventjes geduurt, maar het is oplost. Lang leve KPN, behalve dat achterlijke businesscenter in Leeuwarden |
|
|
KaPteiN |
Geplaatst op 23 March 2009, 21:06
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Instap » ExperiaBox V10 H369A » Asus RT-AC87U » Digitenne » Cisco Berichten: 484 Lid sinds: 15 Apr 2007 |
Gefeliciteerd! Dat is een best bedrag.
|
|
|
KPNwebcare2 |
Geplaatst op 24 March 2009, 11:45
|
Official van KPN Berichten: 256 Lid sinds: 19 Jan 2009 |
Quote kjellema schreef: Geloof het of niet, maar KPN heeft mij teruggezet naar mijn oude abonnement. Bovendien krijg ik 625 euro terug!!! Het heeft eventjes geduurt, maar het is oplost. Lang leve KPN, behalve dat achterlijke businesscenter in Leeuwarden Het kost altijd wel wat tijd, ben blij voor u dat het geregeld is nu. www.kpn.com/webcare
|
|
|
kjellema |
Geplaatst op 24 March 2009, 12:09
|
Activiteit Berichten: 8 Lid sinds: 10 Feb 2009 |
Zeker weten. Ik moet toch ook wel zeggen dat ik vind dat KPN het goed heeft opgelost. In het begin was ik heel erg kwaad, maar de klantenservice heeft uitstekend geholpen. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Onterechte omzetting door Business center Leeuwarden, ze willen er niets van weten.', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
SMS-berichten komen ten onrechte niet als tekstbericht door | Eigen telefoon netwerk | : 1 | 30 Aug 2016 |
Na opnemen telefoon niets te horen | KPN Telefonie Storing | : 6 | 06 Feb 2015 |
Lijn leeg maken door KPN | KPN Glasvezel diensten | : 14 | 20 Jun 2014 |
Draadloze verbindingsets vervangen door draadloze repeater? | KPN Televisie Storing | : 3 | 01 Mar 2014 |
Officedocumenten willen niet openen op externe disk | Algemeen | : 10 | 07 Jan 2014 |
Advertentie