obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Opleveringsproblemen
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Zomaar beeïndiging abonnement
GideonBuurma
In november hebben wij wegens een wijziging in de woonsituatie het abonnement geprobeerd te beëindigen. Deze beëndiging is dezelfde avond nog geannuleerd. Na enkele dagen geen brief te hebben ontvangen dat de beëindiging geannuleerd was, hebben we nog maar eens een telefoontje gepleegd. De annulering was niet doorgegeven. Excuses van KPN, we kregen zowaar 10 euro per maand korting op. Achteraf kregen we er natuurlijk ook wel een jaar abonnement gratis bij(dat was natuurlijk niet verteld).

Ah fijn, soms accepteer je de dingen zoals ze zijn...

Eergister hadden we plots geen TV meer, Interactieve tv-tuner gaf de melding: Abonnement niet actief -3. "even KPN bellen, de tuner zal wel weer eens kapot zijn".

Nou niets was minder waar, KPN heeft zowaar haar dienstverlening stop gezet aan ons adres.

Reactie KPN: ja ja, we zien de annulering wel, maar er is niks mee gedaan. (er is zelfs 2 keer geannuleerd?) Wij moeten uw aansluiting opnieuw aanvragen, dat duurt 2 weken.

Wat? 2 weken geen internet? Hoe moet ik dan werken?

KPN: Meneer, we kunnen u de volgende oplossing aanbieden: Wij sturen u een internet stick toe, deze kost €50,--(dient u af te rekenen aan de deur). Deze €50,-- krijgt u later weer van ons terug gestort.

Waarom moet ik €50,-- investeren in een dienstverlening waar ik reeds voor betaald heb? En ik kan er toch niks aan doen dat het contract TOCH beëindigd is?

Mevrouw kon niks anders doen, dan een internet stick aanbieden voor €50,--.

Uit principe kwestie ga ik geen €50,-- euro betalen voor een internetstick, ik verwacht van KPN een bepaalde kwaliteit. Deze kwaliteit kunnen ze wederom niet garanderen met deze flauwe oplossing. Ik overweeg juridische stappen de geleden (zakelijke) schade te verhalen bij KPN. Heeft iemand hier ervaringen mee?

Waar is die oude goede KPN gebleven?
 
Codemeister
Ik heb ruim vier weken zonder internet, telefoon en televisie gezeten omdat KPN mijn opzegging in plaats van 1-12-2010 op 1-11-2010 heeft doorgevoerd. Na 170 (!) minuten uitzichtloze gesprekken bij de 'klantenservice' worden we doorverwezen naar de afdeling 'klantencontact'. Hier worden we persoonlijk geholpen (dan doel ik op één persoon die onze zaak in behandeling nam), echter bleef, na het indienen van de schadeclaim, een reactie uit.

De claim ligt nu bij de geschillencommissie. Gelukkig is onze opzegging definitief doorgevoerd (het is maar hoe je het bekijkt...). Vanaf de eerste dag bij Ziggo werkt de aansluiting probleemloos. De kwaliteit van de TV-kanalen is uitstekend, de pingtijden zijn laag, de internetsnelheden zijn gegarandeerd en inderdaad supersnel, en de telefoon werkt weer normaal.

Als moderator was ik ergens 'fan' van KPN, daarom ook mijn hulp op dit forum, maar hiermee heeft KPN het in ons huis totaal verpest.
 
sathopper
Zo'n soort akkefietje heb ik in 2008 met mijn verhuizing meegemaakt. Ik kon mijn Internet Plus Bellen abonnement niet mee verhuizen. Medewerker gaf aan het abbonement tijdig schriftelijk op te zeggen. Duidelijk de datum van opzegging doorgegeven. Je raad het al één week na de brief geen telefoon en internet meer Shock. Gelijk bellen maar heractiveren was niet meer mogelijk. Geen sorry of alternatief. Dus 2 maanden geen telefoon en internet gehad.

Helaas heb ik op dit adres ook al het nodige met KPN te stellen gehad maar dat kun je ook op dit forum allemaal lezen.
 
cuore verde
Voordat het van kwaad tot erger gaat, houdt goed in de gaten dat ze bij KPN de bestaande email-adressen en telefoon-nummer(s) op jouw naam laten staan. Het zal niet de eerste keer zijn dat deze ook niet meer terug te krijgen zijn na een annulering.
Dit zou ik zeker controleren voordat er over twee weken een nieuw installatie pakket met de post wordt verstuurd en dat je alle oude gegevens kwijt bent.
En een tip voor de toekomst, altijd maar een ding tegelijk veranderen aan je KPN-abonnement.

De dongel is de enige oplossing om toch te kunnen internetten, aangezien het op zijn minst twee weken duurt voor je weer online bent zou ik zo'n dongel gaan halen.

Succes........
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zomaar beeïndiging abonnement', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Snelheid zomaar de helft langzamer Snelheid : 5 29 aug 2012
KPN wijzigt prijs Zakelijk BelBasis abonnement voor vaste telefonie KPN Nieuws : 1 19 jun 2012
Vaak geen verschil tussen Instap en Standaard abonnement Snelheid : 2 04 apr 2012
beeld i-tv valt zomaar weg Algemeen : 2 10 mrt 2012
KPN biedt nieuw abonnement: KPN Seconde Bellen Tips en Truuks voor mobiele telefoons : 1 26 jan 2012
Advertentie