obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
beeld i-tv valt zomaar weg
regemi
Vandaag hebben wij net het alles in 1 pakket ontvangen en zelf geinstalleerd.
Inmiddels heb ik de afgelopen uren 2 keer gebeld met kpn, maar is ons probleem nog niet opgelost.

Het beeld van de tv valt zomaar weg op zwart.....
het kan soms 5 min. duren voordat dat gebeurd, maar kan ook veel korter zijn.

Wij hebben al een andere kabel gebrobeerd, en een ander kastje ( die van de tweede) dachten eerst dat dit hielp, maar dat is dus niet zo.
Wie kan ons helpen?

Automatisch samengevoegd met vorige post op: maart 08 2012 11:27:52:
Inmiddels is het bij ons helemaal voor elkaar.
Zelf nog even flink aan het puzzelen geweest.
De HDMI aansluiting verwijdert en via de scart geprobeerd.
Probleem opgelost!
Gewijzigd door regemi op 08 maart 2012, 11:27
 
Henk2304
Je zou toch HDMI maar weer eens moeten proberen, dat geeft echt een beter beeld. Wat voor TV heb je? Bij onze Samsung volstaan de standaardinstellingen voor HDMI op de VIP1963 ("Auto", dat geeft 1080p50 - alleen van de VIP1963 naar de TV- ). Maar op onze Philips moet ik de VIP1963 handmatig overzetten naar 1080i; 720p en 1080p25 geven witte stippen in het beeld en 1080p50 (wat meestal ook de auto-stand geeft) geeft regelmatig onderbrekingen van beeld en geluid. En er zijn meer mensen die hier last van hebben.
Dus mijn advies: HDMI en 1080i als je TV problemen geeft.
L8r, Henk
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'beeld i-tv valt zomaar weg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
Schokkerig beeld bij TV Kijken KPN Glasvezel Storing : 5 02 jun 2017
Tablet met Android 4/ zwart beeld ITV online app Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 4 18 mei 2017
Beeld bevriest in TV programmaoverxicht KPN Televisie Storing : 2 30 nov 2016
Haperend / stilstaand beeld iTV Helpdesk : 7 22 mei 2016