obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
KPN experia Arcadyan Firewall
kaspar0310
Ik heb sinds enkele dagen een Arcadyan Experia Box en nu doet mijn Frostwire het niet meer omdat die een Firewall detecteerd.
Volgens KPN is de Firewall van de Experiabox NIET uit te schakelen.......?? Lijkt me sterk, maar ze doen hier erg vaag over bij de helpdesk.
Weet iemand hoe je de Firewall uit kunt schakelen of liever nog, kunt omzeilen voor bepaalde programma's?
Net zoals bij de Windows Firewall.
Ook dit laatste moet volgens mij kunnen, maar ook hier kan of wil de helpdesk je niet mee helpen.
Alvast bedankt, Kaspar0310
 
Codemeister
De firewall is niet uit te schakelen binnen de Experia Box vanwege beperkingen binnen de firmware.
 
Moses 35i
Heb je de voor Frostwire benodigde poorten ook geforward naar je PC (welke je een vast ip-adres moet geven voor het berste resultaat)?

Had nog wat gevonden:

Quote


1.)Try Disabling Ultrapeer. This can be found in Tools -> Options -> Speed

2.) Go to Tools -> Options -> Advanced -> Firewall config and choose the Manual port forwarding option and set that port somewhere in the 55,000 to 60,000 range (redundant) I punched in random numbers, currently being 56904.


Stel de zojust ingestelde poort voor zowel TCP als UDP in als grforwarde poort in de Arcadyan op pagina http://192.168.2.254/nat_v.stm (link is klikbaar)
Stel wel eerst je PC in op een vast ipadres, bijvoorbeeld 192.168.2.200 en laat de forward naar dat specifieke ipadres verwijzen.

Hopelijk heb je wat aan bovenstaande.
Gewijzigd door Moses 35i op 14 januari 2011, 20:12
 
kaspar0310
Holy Moses !!!!
Bedankt voor de tip.
Ik was in staat de hele Experiabox weer linea recta naar KPN te sturen.
Maarrrrr.... Het werkt weer.
Nogmaals bedankt, Kaspar0310.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN experia Arcadyan Firewall', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
Nefit Easy icm KPN Experia box V9 Frequently Asked Questions : 9 05 nov 2020
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
Port forwarding experia v10 Helpdesk : 13 20 apr 2019
omschakelen Experia V9 naar V10 Eigen netwerk : 6 16 dec 2018
Advertentie