Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
Installatie-probleem KPN IPTV door auto-store SAMSUNG
|
|
roos_j |
Geplaatst op 30 December 2010, 11:06
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 12 Apr 2008 |
Beste lezer, Ik heb geprobeerd om KPN interactieve TV te installeren, gebruik makend van een oude Samsung CRT (WS-32V6). Het installatieprocess verloopt zoals beschreven in de handleiding, maar.... net voordat het activeringsscherm verschijnt activeert Samsung z'n eigen interne kanaalzoek-systeem (auto-store), welke ik op geen enkele manier kan onderbreken. Gevolg is dat KPN installatie-proces elke keer weer vastloopt. Kan iemand mij vertellen hoe ik de AutoStore kan uitschakelen of omzeilen? Met vriendelijke groeten, Roos |
|
|
roos_j |
Geplaatst op 14 January 2011, 07:31
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 12 Apr 2008 |
Na vele pogingen lukte het ineens op KPN interactieve TV te installeren. Wat ik precies gedaan heb weet ik niet, maar het werkt! Met vriendelijke groeten, Roos |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Installatie-probleem KPN IPTV door auto-store SAMSUNG', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Experia V10 main netwerk wifi probleem | WiFi | : 2 | 30 Sep 2019 |
Installatie KPN compleet | Opleveringsproblemen | : 3 | 26 Aug 2019 |
Hoe kan ik IPTV van kpn werkend krijgen? | Hardware instellingen | : 7 | 12 Nov 2017 |
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl | Routers | : 1 | 16 Oct 2017 |
IPTV Windows 10 | Hardware instellingen | : 1 | 06 Apr 2017 |
Advertentie