obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Sommige websites niet te bereiken
Freggel
Goede avond

Ik kan op alle drie de computers bij mij thuis bepaalde websites niet bereiken, waaronder twee die ik zelf in mijn beheer heb.
Als ik met het notebook van mijn vrouw inlog bij de buren via een netgear en zeelandnet heb ik geen enkel probleem.
Log ik met het notebook van de buren in op mijn speedtouch 780 en hetnet/KPN krijgen we dezelfde problemen.
Ik heb al diverse andere instellingen in de computer geprobeerd bv met ip adressen en dns server-instellingen ,maar dat lijkt me door bovenstaande test onwaarschijnlijk
Met programma cmd geeft een ping en een tracert allebei een time-out
De hosting firma waar ik mijn websites ondergebracht heb ,hebben ook al diverse instellingen gecontroleerd en niets vreemds gevonden.
Ook heb ik al 2 keer de helpdesk van KPN gebeld maar hier zeggen ze dat het een interessant probleem is maar dat het niet bij hun ligt.
Bij Inloggen op Speedtouch 780 krijg ik ook geen problemen te zien, met het programma mail&internet assistent ook niet
Weet iemand hier raad?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Sommige websites niet te bereiken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Draytek Vigor2925 VPN (Lan to Lan) werkt niet Algemeen : 1 30 okt 2017
Advertentie