obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Mailbox vol - komt e-mail later alsnog binnen?
dutchgirl
Hallo allemaal,

Ik ben net vanmorgen teruggekomen van vakantie en heb 2,5 week mijn e-mail niet kunnen lezen. Nu zit er een bericht bij van de System Administrator dat mijn e-mailinbox is afgesloten, omdat hij de maximale grootte heeft overschreden (na eerst een aantal waarschuwingen de dag ervoor, die ik dus ook nu pas heb kunnen lezen).

Inmiddels heb ik flink wat e-mail verwijderd en ontvang ik ook weer e-mail die vanaf vanmiddag aan mij verstuurd is. Maar nu is mijn vraag: ontvang ik ook nog de e-mail die verstuurd is vanaf het moment van afsluiting tot aan vanmorgen of komen die definitief niet meer bij mij aan?

Alvast bedankt voor de hulp!

Groeten, dutchgirl
 
SirPeter
Ben bang van niet. Als het goed is hebben de afzenders een melding gehad dat de mail niet aan is gekomen.
 
Sapje
Moment dat bij KPN de mailbox vol is, komt er niks bij.. Diegene die verstuurd hebben ontvangen een bericht ook wel vaak gehoord systemadministrator dat de mailbox vol is en dus niet kan worden afgeleverd.
 
dutchgirl
Oh jee, dat betekent dus dat ik moet hopen dat iedereen later nogmaals probeert de e-mails aan mij te verzenden? Ik weet van een aantal dat ik wat gemist heb, maar weet natuurlijk niet wat er in totaal aan mij verstuurd is. Wel lastig hoor. In ieder geval bedankt voor de hulp hier!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mailbox vol - komt e-mail later alsnog binnen?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
mail adres Planet Internet : 1 02 apr 2019
Mail versturen van mobiel wat van een ander provider is Algemeen : 3 20 aug 2017
Mail offline Helpdesk : 5 26 apr 2017
Windows 10 <=> Outlook 2010 <=> Mail App Planet Internet : 8 31 dec 2016
E-Mail KPN Nieuws : 1 11 aug 2016
Advertentie