Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Datakosten KPN abonnement
|
|
pwh |
Geplaatst op 09 January 2009, 10:24
|
Activiteit Berichten: 10 Lid sinds: 05 Jan 2009 |
Martijn, Het blijkt nu dat mijn dochter geen webcam heeft, dus dat kan niet de oorzaak zijn van de hoge kosten. Paul |
|
|
guus |
Geplaatst op 09 January 2009, 14:46
|
Activiteit Berichten: 43 Lid sinds: 01 Jan 2008 |
Ja dat klopt ook wel. Het maakt niet uit of jou dochter wel of niet een webcam heeft. Als zij msnt met andere mensen die wel een webcam hebben en die hebben aanstaan. Dan heeft ze nog elke keer een videostream open staan. |
|
|
pwh |
Geplaatst op 09 January 2009, 15:54
|
Ok, En dat kan zoveel mb dataverkeer opleveren? Het gaat om meer dan 10.000 mb in een aantal dagen waarbij MSN wel een fors aantal uur heeft aangestaan. Dat had de KPN wel mogen zeggen want zij zeiden bij het verkrijgen van de dongle dat we het alleen om het down/uploaden van bestanden ging |
|
|
desch |
Geplaatst op 09 January 2009, 19:31
|
Activiteit Berichten: 8 Lid sinds: 08 Jan 2009 |
Beste pwh, Waarschijnlijk hebben de mensen inderdaad het juiste abonnement aangeraden, dat het dus ging om het verzenden en ontvangen van bestanden, dan is de Bundel Start 400 MB ook een prima abonnement. Als je het voor normaal gebruik op je werk gebruikt, dan past dit ook wel. Je bent er natuurlijk zelf ook niet vanuit gegaan dat dat je dochter het ging gebruiken om video's te streamen ( bijv. MSN ) Persoonlijk denk ik dat KPN hier verder ook niets aan kan doen. Zoals gezegd, om dit in de toekomst te voorkomen, is door een limiet in je dashboard in te stellen. Of door de klantenservice te bellen om een zwaarder abonnement te nemen. Opwaartse migratie is altijd gratis. Je krijgt alleen hoger maandkosten. grt, Martijn EDIT> heeft KPN niet gebeld naar het bedrijf waarvoor je werkt ? Normaliter gebeurd dit als er excessief gebruik wordt gemaakt boven de Bundel, of bij gebruik in het buitenland. Gewijzigd door desch op 09 January 2009, 19:34 |
|
|
pwh |
Geplaatst op 09 January 2009, 21:02
|
Martijn, Ik ben er van overtuigd dat mijn dochter zelf niet naar videos oid heeft gekeken via de dongle. Hooguit gechat op msn. Dan vind ik >10.00 mb best veel. Op een vorige kpn rekening stond ook ineens een bedrag voor eigen risico terwijl ik nooit de telefoon bij hen had gebracht. Was achterraf een foutje. Hopelijk dit ook. Paul Paul |
|
|
Sanctumlera |
Geplaatst op 10 January 2009, 00:08
|
Activiteit Berichten: 10 Lid sinds: 04 Sep 2008 |
Over het algemeen wil KPN nog wel de bedragen weg crediteren als dit de eerste keer is je zegt echt van niets af te weten.... heb je uberhaubt al contact gehad met 06 12001200? |
|
|
pwh |
Geplaatst op 10 January 2009, 08:57
|
Ik heb gebeld en toen werd er gezegd dat ik een klacht moest indienen. Dit heb ik 30 december gedaan en al wel een bevestiging gekregen maar verder nog niets. Paul |
|
|
guus |
Geplaatst op 10 January 2009, 13:11
|
Activiteit Berichten: 43 Lid sinds: 01 Jan 2008 |
En je dochter heeft toevallig ook niet via Youtube filmpjes bekeken/muziek geluisterd? |
|
|
Sanctumlera |
Geplaatst op 10 January 2009, 13:12
|
Activiteit Berichten: 10 Lid sinds: 04 Sep 2008 |
Hmm, achja, ik weet niet hoe ze op de mobiele markt met dit soort dingen omgaan, ik werk voor kpn vast internet. (Technische Helpdesk, afdeling voor adsl en internetplusbellen) Gewijzigd door Sanctumlera op 10 January 2009, 13:13 |
|
|
pwh |
Geplaatst op 10 January 2009, 20:48
|
Mijn dochter heeft absoluut niet stiekum naar filmpjes zitten kijken. daar is ze veel te eerlijk voor. Dan had ze dat zeker gezegd. Vandaar dat ik die grote hoeveelheid mb's zo vreemd vind. Paul |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Datakosten KPN abonnement', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
KPN wijzigt prijs Zakelijk BelBasis abonnement voor vaste telefonie | KPN Nieuws | : 1 | 19 Jun 2012 |
Vaak geen verschil tussen Instap en Standaard abonnement | Snelheid | : 2 | 04 Apr 2012 |
KPN biedt nieuw abonnement: KPN Seconde Bellen | Tips en Truuks voor mobiele telefoons | : 1 | 26 Jan 2012 |
Wijziging abonnement | Helpdesk | : 1 | 19 Dec 2011 |
Verplicht naar duurder abonnement KPN | Helpdesk | : 2 | 14 Jul 2011 |
Advertentie