obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
Software update TG787?
Kartmans
Hallo allemaal,

ik heb vernomen dat er een update voor de Thomson TG789 uit is, maar nu vroeg ik mij af of er ook nog een update voor de Thomson TG787 uitkomt.
Deze router heeft ook nog steeds last van het UPnP probleem, en we zitten er nu al ruim en jaar mee...
Onderhand word ik echt pissig, en wil zo snel mogelijk de update binnen hebben zodat alles is opgelost.

Weet iemand meer?

Groetjes Kartmans
 
c0rzten
Ik heb een tg789vn en nog steeds de oudere (8.3.H.4) firmware, ondanks de berichten van anderen, die al wel een nieuwe versie hebben.

Geen idee dus wat er gaande is...
 
Codemeister
Er is op dit moment enkel voor de TG789vn een update bekend. Deze update wordt getest door een specifieke groep gebruikers. Het is nog even afwachten!
 
Kartmans
Dat wordt dan inderdaad wachten! Ik hoop toch echt dat er voor kerst een update binnen is, ze hadden toch echt Q4 beloofd!
 
John123
hello all,I am having problem with VPN connection. I got KPN 2 years back and and it is Experiabox TG787v. I tried to connect last year but was not able to. Helpdesk in KPN didnt understand my question.I told her that I am having problem with my VPN connection i.e I want to connect to the network of my office so that I can work from my house itself.
I tried with my vodafone mobile connection then I can but with KPN internet was not possible .I went to some issues here and found out that there is a problem with Experiabox TG787v for VPN thing and can be solved by updating it. If so then how??
Hope to hear guys. Thanks!!
 
Kartmans
Al meer info?
 
kpntester

Quote

Kartmans schreef:
Al meer info?

Nope
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Software update TG787?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV ontvanger software update december 2020 TV-setup boxen : 2 28 dec 2020
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl Routers : 1 16 okt 2017
Geen FON ondersteunings update op de V9 KPN Nieuws : 5 05 jun 2015
nieuwe TV-software Frequently Asked Questions : 3 02 nov 2014
Wanneer is er een firmware-update/upgrade voor de ExperiaBox V8 ARV7519 om FON te kunnen gebruiken? WiFi : 1 04 sep 2014
Advertentie