obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Netwerkprinter aansluiten op tg789vn
toktok
Ook ik ontving onlangs een tg789vn. Werkt allemaal prima, (na een handvol telefoontjes naar KPN) maar ik heb wat hulp nodig bij het aansluiten van een netwerkprinter. Het is een oudje HP laserrjet 4050 TN, maar zeer gewaardeerd door de lage kosten en hoge snelheid.

Ik kreeg hem bij mijn vorige router (linksys) aan de praat als netwerkprinter, dus ik heb goede hoop dat het hier ook lukt.

De eerste vragen:

- ik heb hem bekend gemaakt in de gateway maar ik vermoed dat ik er nog een "toepassing" aan moet koppelen. Maar welke?
- ik heb het apparaat in ethpoort 2 gestoken, maar de gateway geeft geen meldin. Hoe herkent de gateway deze?
- deze printer heeft een eigen ip adres. Moet ik deze bekend maken in de router of hoeft dat niet?

Ik werk op Vista

Wie weet hoe dit gaat? Alvast dank!
 
toktok
gelukt.

Het ging op dezelfde manier als bij mijn vorige modem.

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/393934-Probleem-met-installatie-HP-Laserjet-4050-TN-op-Vista-via-USB

Dus het goede nieuws, je kan een netwerkprinter aan dit modem hangen, wat je kan bereiken met je laptop etc.

Prima modem verder!

(laat KPN het niet horen)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Netwerkprinter aansluiten op tg789vn', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
UTP kabel aansluiten op RJE inbouw doos Eigen netwerk : 7 16 dec 2018
NAS ZyCEL aansluiten H368N v9 Hardware instellingen : 5 01 aug 2018
Airport extreme aansluiten op experiabox Algemeen : 5 17 feb 2017
Max eq3 cube aansluiten Routers : 6 22 jan 2017
Externe harde schijf aansluiten op de V10 KPN Nieuws : 17 02 okt 2016
Advertentie