obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
Problemen met dongel 904 en dashboard
patwou
Ik heb enkele maanden de dongel (mobiel internet modem 904) gebruikt (gekocht in maart 2010) en kreeg langzaam aan klachten.
Verbinding viel weg en steeds opnieuw pincode verficatie, later helemaal geen verbinding meer te krijgen.

Ook diverse problemen met het bijhouden van het dataverkeer in het dashboard, soms gaf die aan dat ik op een dag 12GB verbruikt had en heb hierdoor menig uur aan de helpdesk gehangen. (zie printscreen)
Ook gaf die aan dat ik 300.000 kb/ sec gebruikte, erg raar allemaal.
Achteraf gelukkig allemaal niet kloppend (was anders een dure factuur geworden! Angry )

Ik wil gewoon kunnen internetten onderweg en dus maar langs kpn bussines point waar ik hem gehaald had, daar hebben ze me dashboard verwijderd (handmatig!?) en een andere dashboard geinstalleerd, een nieuwe versie.
Echter deze verzie had geen teller, en dat is toch vrij belangrijk als je 400 mb abbo hebt.

Toen hebben ze geprobeerd om de oude versie (2.1) er weer op te zetten, maar na een paar seconden installeren loopt die vast (denk ik?) en na uren aanstaan gebeurt er nog niks.
Zie printscreen van het "vastloop" moment.
na een aantal uren was ik het zat, kreeg ook niet echt het idee dat ze verstand hadden van het één en ander, ik zelf heb er niet zo heel veel verstand van maar wist nog meer, het woord register sleutel trok de medewerker zijn wenkbrauwen bij op...

Wat verder nog vermeld moet worden is dat ik Windows Vista draai en dat ik CCleaner de registers al diverse keren heb laten opschonen.


Laatste stap van mij was dat ik deze heb gedownload op het forum, ook dit werkt niet.
http://kpn.gebruikers.eu/downloads.php?cat_id=1

Wie kan mij helpen, wat kan ik doen of proberen?

Bedankt alvast!

dongel168

dongeljuli12gb

vastloopmoment
Gewijzigd door patwou op 21 oktober 2010, 13:49
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen met dongel 904 en dashboard', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experiabiox V10 lan connectie problemen internet verbinding Routers : 11 02 jan 2017
Problemen met bekabeld LAN Routers : 7 27 jul 2016
problemen afspelen opgenomen programma's Algemeen : 8 09 sep 2015
Dongel kpn buitenland vraag KPN Mobiel Internet : 1 12 mei 2015
dikke problemen met stabiliteit en problemen met PPPoE sessies over glasvezel en Experiabox V8 KPN Internet Storing : 8 29 jan 2015
Advertentie