obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nieuws van/over KPN. Post hier je nieuwtje betreffende KPN.
 Onderwerp afdrukken
KPN website + abo opzeggen?
Daanhoek
Hey allemaal,
Ik ben net nieuw op dit forum en kom een beetje met de deur in huis vallen maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik heb nu een internetabo wat ik eigenlijk veel te duur vind.. Heb nu een site gevonden van waar ik mijn KPN abonnement opzeggen kan. Maar als ik daar klik op switchen naar een andere aanbieder krijg ik alleen maar weer abonnementen van KPN (mijn huidige aanbieder) aangeboden, wat ik dus helemaal niet wil.. Weten jullie meer over deze site? En is deze wel echt van KPN?
Ergens twijfel ik of ik bij KPN wil blijven (het weinig gezeur met de verbinding enzo) maar vind het gewoon zo duur in vergelijking met andere abonnementen. Vinden jullie dat niet?
Alvast bedankt!!
Groetjes Danielle
 
Codemeister
De website is volgens mij onderdeel van KPN en dus zul je pakketten van KPN zelf als alternatief krijgen. Let wel op dat je het beste (qua overstappen dan) contact kunt zoeken met je (nieuwe) provider voor het opzetten van een overeenkomst.

En vergeet natuurlijk niet een opzegging door te voeren bij je huidige provider.
 
Daanhoek
Beste Codemeister,
Bedankt voor je snelle reactie. Ik hoorde dat als ik naar een nieuwe provider ga, deze ook vaak de overstap kan regelen? Weet jij (of iemand anders hier) er meer van?
Heb jij nog tips welk internet relatief goedkoop (+goede kwaliteit is) of is dat teveel reclame :p
 
Codemeister
Je keuze voor een nieuwe provider is afhankelijk is van je wensen! Wil je internet met een heel hoge downloadsnelheid, heb je liever een uitgebreid telefonieabonnement zodat je vaak kunt bellen, of wil je veel televisie in HD kunnen kijken?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN website + abo opzeggen?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Inloggen via persoomlijk IP adres en specifieke website niet mogelijk KPN Internet Storing : 14 25 apr 2017
Eigen website onbereikbaar KPN Internet Storing : 6 21 apr 2014
Website onbereikaar KPN Internet Storing : 2 30 aug 2013
KPN glasvezel wijziging per 24-1-13, kosteloos opzeggen mogelijk KPN Glasvezel diensten : 5 16 jan 2013
Onbereikbaarheid website Helpdesk : 2 09 jan 2012
Advertentie