Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
Inlog probleem
|
|
Pugg |
Geplaatst op 19 October 2010, 06:30
|
Activiteit Berichten: 12 Lid sinds: 29 Jul 2010 |
Ik kan al 3 dagen niet op de pagina komen waarop ik bijvoorbeeld mijn rekening online kan inzien. In diverse browsers geprobeerd maar krijg steeds dezelfde meldingen cq oplossing. Maar..........als ik dan op die oplossing klik krijg ik weer een melding met dezelfde oplossing, en dat blijft maar herhalen. Bekend probleem? |
|
|
boekbros |
Geplaatst op 19 October 2010, 09:29
|
Activiteit Berichten: 148 Lid sinds: 16 Feb 2010 |
kreeg gister eerst de melding dat er onderhoud gepleegd werd tot 8 uur 's ochtends (ik probeerde om 11.00 en later in te loggen op MijnKPN). Later kreeg ik gewoon foutmeldingen of zelfs niets. Maar 's middags kon ik weer terecht. |
|
|
Pugg |
Geplaatst op 19 October 2010, 12:31
|
Activiteit Berichten: 12 Lid sinds: 29 Jul 2010 |
Dank, ik kan wel bij mijn webmail maar nog steeds niet (op 3 browsers) bij mijn rekening overzicht . |
|
|
SirPeter |
Geplaatst op 19 October 2010, 12:35
|
Activiteit Berichten: 222 Lid sinds: 10 Oct 2009 |
Wat voor foutmelding? |
|
|
Pugg |
Geplaatst op 19 October 2010, 12:42
|
Activiteit Berichten: 12 Lid sinds: 29 Jul 2010 |
Foutmelding: InternetPlusBellen Er is een technisch probleem opgetreden. Indien uw persoonlijke omgeving hieronder niet verschijnt, dan is er een technisch probleem opgetreden. Probeer het volgende: - Sluit het venster met de '(fout)melding' - Klik opnieuw op 'InternetPlusBellen' (of 'I-Tv) op uw MijnKPN Homepage. - Indien u op www.kpn.com komt (in plaats van uw MijnKPN-pagina), log dan opnieuw in. Als het na 2 of 3 pogingen nog steeds niet lukt: - Klik op 'Uitloggen' in uw MijnKPN-pagina - Log opnieuw in (gebruik alleen de gebruikersnaam en het wachtwoord* van uw hoofd e-mailadres, dus zonder @ en wat erna komt.) Mocht u hierna nog steeds een probleem ondervinden: - Ga naar: http://csc.maranello.planet.nl/csc/login.aspx - Log opnieuw in (gebruik alleen de gebruikersnaam en het wachtwoord* van uw hoofd e-mailadres, dus zonder @ en wat erna komt.) - Plaats deze pagina, als het inloggen nu wel lukt, in de 'favorieten' van uw surfprogramma (browser) * Indien u het wachtwoord en/of gebruikersnaam niet meer weet, dan kunt u deze opnieuw aanvragen via 0900-0244. Bovenstaand bericht is van een minuut geleden |
|
|
SirPeter |
Geplaatst op 19 October 2010, 15:50
|
Activiteit Berichten: 222 Lid sinds: 10 Oct 2009 |
Ja ik krijg dat ook nu. Waarschijnlijk een storing nav een lange onderhoudswerkzaamheden in het vorig weekend. Edit: Quote Storing Mijn KPN Als gevolg van een storing kunt u mogelijk geen gebruik maken van het website onderdeel Mijn KPN. Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo spoedig mogelijk op te lossen. Starttijd: 2010-10-18 12:00 Eindtijd: onbekend Gewijzigd door SirPeter op 19 October 2010, 15:51 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Inlog probleem', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Experia V10 main netwerk wifi probleem | WiFi | : 2 | 30 Sep 2019 |
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl | Routers | : 1 | 16 Oct 2017 |
Probleem Experia Box V8 | Eigen netwerk | : 5 | 08 Aug 2016 |
Decoder oorzaak synchronisatie probleem met geluid | KPN Glasvezel diensten | : 3 | 15 Apr 2016 |
switch plaatsen v9 probleem firmware | KPN met eigen modem/router | : 11 | 06 Jun 2015 |
Advertentie