Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
HetNet: Alias tonen bij verzenden mail
|
|
Sonaya |
Geplaatst op 03 October 2010, 00:33
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 02 Oct 2010 |
Hi, Ik probeer een alias te tonen bij emails die verzonden worden (voor mijn pa die mailt via hetnet). Nu staat steeds zijn rare standaard emailadres (met zijn postcode erin) bij zijn berichten vermeld, ipv gewoon zijn naam o.i.d. Echt gewoon niet te vinden hoe je dit kan wijzigen . Iemand tips? Grtz Sonaya Gewijzigd door Sonaya op 03 October 2010, 00:33 |
|
|
SirPeter |
Geplaatst op 03 October 2010, 16:39
|
Activiteit Berichten: 222 Lid sinds: 10 Oct 2009 |
Uitgaande van de standaard email programma's: Ga naar extra -> email accounts -> Eigenschappen van de desbetreffende account -> wijzig naam cq alias adres. Wanneer er staat "Gebruikersnaam" en "wachtwoord" dan wel de postcode email adres laten staan. Dat is namelijk de hoofdaccount waar de alias onder staat. |
|
|
Sonaya |
Geplaatst op 03 October 2010, 17:15
|
Die opties heb je helaas niet in Netmail. Wel bij Outlook enzo en daar kan ik idd de alias weer laten geven. In Netmail dus niet grtz |
|
|
SirPeter |
Geplaatst op 03 October 2010, 17:44
|
Activiteit Berichten: 222 Lid sinds: 10 Oct 2009 |
Ah webmail. Nou dat kan alsnog ingesteld worden. webmail.kpnmail.nl -> "e-mailadres instellen" -> inloggen met hoofdaccount waar alias onder staat -> klik weer op "E-mail adres instellen" en tada |
|
|
Sonaya |
Geplaatst op 03 October 2010, 21:10
|
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeee, da's mooi!! Dat moet je wel ff weten als je normaal nooit via kpn inlogt he. Als je nl direct naar Netmail gaat, heb je deze optie nl. helemaal niet. THNX!!!! EDIT: helaas, ik heb het getest; als hij mij mailt, staat weer die stomme postcodenaam in beeld ipv de alias Gewijzigd door Sonaya op 03 October 2010, 21:16 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HetNet: Alias tonen bij verzenden mail', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
mail adres | Planet Internet | : 1 | 02 Apr 2019 |
Mail versturen van mobiel wat van een ander provider is | Algemeen | : 3 | 20 Aug 2017 |
Mail offline | Helpdesk | : 5 | 26 Apr 2017 |
Windows 10 <=> Outlook 2010 <=> Mail App | Planet Internet | : 8 | 31 Dec 2016 |
KPN Nieuws | : 1 | 11 Aug 2016 |
Advertentie