obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
internet server experia box tg789vn
natasja235
Kan iemand mij helpen om mn thuis server weer draaiende te krijgen met de Experia Box TG789vn?

Ik heb de benodigde toepassingen al aan gezet in de toolbox.
 
Codemeister
Je post is niet gedetailleerd genoeg om te kunnen zien wat er niet werkt. Dus bij deze: wat werkt er niet en wat heb je exact ingesteld bij de toolbox van het modem?
 
natasja235
Het gaat om een simpele internet server waar alleen websites op draaien, dus geen e-mail of ftp en dergelijke.

Zoals bij de SpeedTouche (die ik hiervoor had) heb ik de volgende toepassingen toegewezen aan mn server:
HTTP Server (World Wide Web)
Web Server (HTTP)

Als ik vanaf het internet mn server benader krijg ik op een gegeven moment de melding dat het te lang duurt voordat de pagina laad (duurt ook erg lang voor ik deze melding krijg).

Wat me opviel is dat als ik mijn huidige ip adres invoer om de website te bezoeken linkt hij door naar mn oude ip adres. Ik vind dat erg vreemd.

Bij een check of poort 80 open staat zegt hij dat die open staat voor mn huidge ip adres maar niet voor mn oude ip adres.

Ik denk dus dat het probleem ligt bij het feit dat mn huidige ip adres door linkt naar mn oude ip adres. Maar ik snap niet waarom hij doorlinkt.

Ook kan ik local de website niet benaderen (ik weet zeker dat die website werkt, want bij een simple 'hello world' index pagina doet hij het ook niet).
 
Codemeister
Voordat we elkaar verkeerd begrijpen, heb je het nu over je IP-adres welke je van KPN krijgt toegewezen of de lokale adressen binnen je thuisnetwerk?
 
natasja235
het IP-adres die ik van KPN heb toegewezen. Dat IP-adres linkt naar mn oude IP-adres die ik voorheen had toegewezen gekregen van KPN.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'internet server experia box tg789vn', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
Nefit Easy icm KPN Experia box V9 Frequently Asked Questions : 9 05 nov 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Opleveringsproblemen : 1 04 jun 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Helpdesk : 1 04 jun 2020
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
Advertentie