Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
Verhuizing+wijziging abonnement
|
|
Margreet M |
Geplaatst op 22 September 2010, 15:45
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 22 Sep 2010 |
Ben onlangs verhuisd binnen het netnummergebied en heb ervoor gekozen om daarbij bij internet en bellen nu ook abonnement op tv via KPN te nemen. 1. Problemen met aansluiten Experia Box: ADSL lampje brandt, lampje online gaat niet branden. Iemand suggesties? 2. Ik heb gevraagd (= ook normale gang van zaken) om mijn telefoonnummer mee te nemen, telefoongaansluiting werkt maar heeft een totaal ander nummer. Is dit tijdelijk??? In mijn contract staat mijn oude telefoonnummer vermeld. Vriendelijk dank voor je reactie!! |
|
|
TokkieTokkie |
Geplaatst op 22 September 2010, 17:21
|
Activiteit Berichten: 288 Lid sinds: 22 Mar 2010 |
Quote Margreet M schreef: Ben onlangs verhuisd binnen het netnummergebied en heb ervoor gekozen om daarbij bij internet en bellen nu ook abonnement op tv via KPN te nemen. 1. Problemen met aansluiten Experia Box: ADSL lampje brandt, lampje online gaat niet branden. Iemand suggesties? 2. Ik heb gevraagd (= ook normale gang van zaken) om mijn telefoonnummer mee te nemen, telefoongaansluiting werkt maar heeft een totaal ander nummer. Is dit tijdelijk??? In mijn contract staat mijn oude telefoonnummer vermeld. Vriendelijk dank voor je reactie!! Lijkt er op dat er nog een telefoon signaal en adsl signaal van de vorige bewoners aanwezig is, pleeg eens een belletje naar kpn zou ik zeggen. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verhuizing+wijziging abonnement', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Verhuizing van glasvezel met KPN complet | Helpdesk | : 4 | 07 Sep 2016 |
KPN glasvezel wijziging per 24-1-13, kosteloos opzeggen mogelijk | KPN Glasvezel diensten | : 5 | 16 Jan 2013 |
KPN wijzigt prijs Zakelijk BelBasis abonnement voor vaste telefonie | KPN Nieuws | : 1 | 19 Jun 2012 |
Vaak geen verschil tussen Instap en Standaard abonnement | Snelheid | : 2 | 04 Apr 2012 |
KPN biedt nieuw abonnement: KPN Seconde Bellen | Tips en Truuks voor mobiele telefoons | : 1 | 26 Jan 2012 |
Advertentie