obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
radio/geluid ontvangst vd Itv ontvanger naar jvc homecinemaset TH-R1
jeannette
Ik heb een probleem met het geluid en de radio ontvangst naar mijn jvc home cinemaset. via de normale audiotulpstekkers krijg ik dit niet voorelkaar. er zit achter in de jvc alleen audio output, wel zit er een digitale input coaxial en optical (toslink kabel al geprobeerd via de itv ontvanger naar de jvc, geen succes) weet iemand hier een oplossing voor?
 
Giant2000
Als je cinemaset geen analoge inputs heeft dan zal het digitaal moeten. Wat is daarbij het probleem: heb je helemaal geen geluid of heb je een haperend geluid?

Ik heb de tuner aangesloten op mijn H/K via een toslink (maar coax getest) en dat werkt perfect voor het tv geluid, de radio stottert helaas in het begin en ook later tijdens het afspelen. Dit is m.i. een bug omdat dit eerder ook in het tv geluid zat (daar is het opgelost) en ook de oude Kreatel 1760 had hier geen problemen mee. Ik heb dit destijds al meerdere keren gemeld bij KPN maar deze bug is nog steeds niet opgelost (misschien kan webcare dit nog een keer oppakken?).
 
jeannette
Hallo Giant, bedankt voor je reactie/antwoord, ik heb helemaal geen geluid via de jvc cinemaset, wel als ik een dvd of cd afspeel. Maar geen geluid uit de tv of radio. Ik denk dat ik een spdif kabeltje ga proberen. via toslink kabel is het mij niet gelukt.
 
Giant2000
Let op de juiste benamingen:

Quote

De "S/PDIF" specificatie staat verschillende typen kabels en connectors toe. De elektrische kabels worden meestal aangeduid met "coaxiaal" en "RCA-connector". De optische variant wordt meestal "optisch" of "TOSLINK" genoemd, maar soms ook EIAJ optisch.
 
jeannette
morgen zal ik de spdif kabel gaan uitproberen, ik laat het je weten . bedankt voor je support.SmileWink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'radio/geluid ontvangst vd Itv ontvanger naar jvc homecinemaset TH-R1', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Via WiFi naar vast netwerk WiFi : 1 05 mrt 2024
Van XS4ALL naar KPN? Algemeen : 2 11 mrt 2022
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
TV ontvanger software update december 2020 TV-setup boxen : 2 28 dec 2020
Nummerbehoud vaste telefonie bij overstap van Pretium naar KPN Algemeen : 2 05 jan 2019
Advertentie