Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
e-mail van planet over naar kpn nachtmerrie
|
|
geert01 |
Geplaatst op 29 August 2008, 21:03
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 29 Aug 2008 |
Ik had een abonnement bij planet internet met 5 e-mail adressen. Door de overgang van Planet naar KPN bleek er niets fout te gaan tot een week geleden. Mijn hoofd e-mail adres is niet ik bedoel nergens meer te zien of door mij te wijzigen Ik kan het ook niet meer gebruiken en ontvangen likt ook niet. NA EEN MELDING BIJ DE HELPDESK krijg ik de melding binnen 24 uur wordt dit opgelost. na nog meerdere malen gebeld te hebben kom ik tot de conclusie dat er een kat en muis spel wordt gespeeld. althans zo komt het bij mij over. Ik wordt er zo moedeloos van dat ik overweeg om een andere provider te nemen. Herkent iemand dit verhaal en hoe is dit uiteindelijk opgelost. Odf kan iemand mij vertellen hoe ik dit verder aan moet pakken Laat even wat horen |
|
|
ngein |
Geplaatst op 30 August 2008, 09:23
|
Activiteit Berichten: 21 Lid sinds: 20 Aug 2008 |
Ik merk inmiddels, dat ik niet het enige slachtoffer ben van een volledige non-communicatie door KPN. Ik ben zelf al weken bezig met emailen en bellen. Ik heb zelfs al een brief geschreven aan die meneer Middelkoop, directeur Klantencontact(loos) van KPN. Ook hij reageert nergens op. Hij is wellicht al bezig met het regelen van zijn eigen oprotpremie wegens desfunctioneren. Want als je maar geen antwoord geeft dan blijven mensen bellen en 10 cent per minuut is mooi meegenomen. KPN zal vast ook profiteren van de pauze in de omroepwereld, waardoor ze even niet in het nieuws komen vanwege wanprestatie. Ik erger me het meest aan de KPN Nieuwsbrief van eind juli waarin iedereen wordt beloofd dat overzetten van Planet naar KPN binnen 5 dagen geregeld zou zijn. Die Nieuwsbrief kwam notabene in de vakantietijd. KPN heeft inmiddels voldoende ervaring opgedaan om te weten dat zij zo'n grootschalige omzetting nauwelijks aankunnen. Zij hebben dat willens en wetens toch gedaan. De klanten zijn de dupe. Ik heb gemerkt dat de incassoafedling geen enkele achterstand heeft. KPN weet kennelijk dus wel haar eigen prioriteiten te stellen. Ik heb intussen het probleem neergelegd bij de Consumentenbond. Ik hoop dat zij advies kunnen geven hoe verder te handelen. |
|
|
ngein |
Geplaatst op 30 August 2008, 09:28
|
Activiteit Berichten: 21 Lid sinds: 20 Aug 2008 |
Sorry, ik verwarde de directeur Klantencontact(loos) even met onze Minister van Defensie. :-) De juiste naam is Jacob Middeldorp |
|
|
geert01 |
Geplaatst op 30 August 2008, 12:14
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 29 Aug 2008 |
Heb je al een antwoord gehad van de consumenten bon? Ik overweeg ook even een brief te schrijven, maar als jij al een antwoord hebt ontvangen? hoef ik geen brief te schrijven over hetzelde onderdeel Misschien kan ik iets anders doen? |
|
|
ngein |
Geplaatst op 30 August 2008, 15:24
|
Activiteit Berichten: 21 Lid sinds: 20 Aug 2008 |
Ik heb de Consumentenbond nog maar pas geleden om advies gevraagd. Ik vermoed dat de reactie in de loop van volgende week binnenkomt. Maar ik denk dat het juist goed zou zijn als zo veel mogelijk ontevreden klanten de KPN op hun onvermogen en klantonvriendelijkheid aanspreken. KPN zal vast niet onder de indruk zijn van een enkele klacht, maar zal wellicht wakker worden als het gemor de media gaat halen. En die kans is groter als veel klanten gaan klagen. Wacht dus niet op mij, maar spreek de KPN nu ook zelf fors aan op hun deel van het contract en gedane beloftes . Ze moeten nu eindelijk eens woorden in daden gaan omzetten. |
|
|
Sanctumlera |
Geplaatst op 04 September 2008, 00:07
|
Activiteit Berichten: 10 Lid sinds: 04 Sep 2008 |
@ Geert01 Beste Geert, Met welke afdelingen heb je al gesproken? Wellicht dat de helpdesk voor internetplusbellen u wel kan helpen, deze afdeling heeft mij namelijk prima geholpen met mijn probleem. U dient dan wel lang in de wacht te staan, maar er is een gratis nummer. Dit is 0800-0407. U kiest dan voor prive gebruik en dan voor optie 1, internetplusbellen. Mocht u alleen ADSL hebben, dan is dat in principe geen probleem, deze medewerkers dienen u ook te helpen met mailproblemen. Tevens ben ik er door een medewerker op gewezen dat de beloften die worden gemaakt door het contactcenter niet bindend zijn voor KPN. U kunt wel vragen of u in aanmerking komt voor een coulanceregeling, hier zijn de meeste medewerkers vrij makkelijk mee. Succes! ik hoop dat je eruit komt. |
|
|
geert01 |
Geplaatst op 23 September 2008, 21:36
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 29 Aug 2008 |
Na heel veel bellen naar de Help desk van de KPN is mijn probleem opgelost. Ik werd zomaar opgebeld en met de mededeling dat mijn mail het weer moest doen. Nou en wat denk je. jawel het is opgelost Ik ben ook wel weer zo sportief om dit even te melden. Bedankt KPN |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'e-mail van planet over naar kpn nachtmerrie', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Via WiFi naar vast netwerk | WiFi | : 2 | 08 Aug 2024 |
Planet IMAP email account op Macbook | Hardware instellingen | : 2 | 14 Mar 2023 |
Van XS4ALL naar KPN? | Algemeen | : 2 | 11 Mar 2022 |
Experia box reset naar oude instelling | Hardware instellingen | : 13 | 10 Oct 2021 |
mail adres | Planet Internet | : 1 | 02 Apr 2019 |
Advertentie