obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Update geweest of zo vannacht??
Dolledokus
Nou,kom je beneden en kijk je je mail na,NIET DUS!!
De router staat niet eens meer onder zijn eigen naam.(nee niet zijn nummer,dat heb ik veranderd)
Dat gelukkig gauw uitgevonden,anders zoek je je helemaal de blubber!
Maar weer gewoon als zijn eigen nummertje,das toch raar?
Is er een of andere update geweest of zo?

Hier valt zowiezo wel vaak de verbinding weg vind ik,makkelijk 1x per week,nooit last van gehad bij de concurrent,nooit!
Sinds kpn ontelbare malen!! Schaam je kpn.
Gewijzigd door Dolledokus op 14 juli 2010, 11:15
 
Dolledokus
Goh wel 126 kijkers,maar geen eentje die ook maar iets zegt hè,hahaha.

Overigens was het net ook weer prijs,maar nu een variantje erop met de melding "beperkte internet toegang".
Gewijzigd door Dolledokus op 15 juli 2010, 09:46
 
Dolledokus
Geen idee kerel,misschien dat anderen hier ook last van hebben?,kan me niet voorstellen dat ik zomaar de enigste ben dan.Cool
 
Giant2000
Start een chatsessie als je verlegen zit om reacties. Er is blijkbaar niemand die dit probleem ook heeft of behoefte heeft om te reageren. Bovendien, als je zegt dat KPN zich moet schamen mag je er ook bij vertellen welke acties je inmiddels hebt ondernomen dat je tot deze uitspraak komt. Ik raad je aan KPN de kans te geven je probleem op te lossen.
 
Dolledokus
Als ik zeg dat KPN zich moet schamen ben ik ook mans genoeg de reden er bij te zetten en zo heb ik dat gedaan ook.
Wat ik er verder aan doe om het op te lossen staat daar los van vind ik.

De vraag is dan ook : zijn er software updates of iets dergelijks geweest,of is die vraagstelling zo raar dan in mijn eerste bericht?
Gewijzigd door Dolledokus op 15 juli 2010, 12:08
 
Giant2000
Nee, er zijn geen updates geweest.

edit: Je probleem wordt niet door andere abonnees herkend, dus ik zou even KPN hiervoor benaderen ipv te zeggen dat ze zich moeten schamen. Als je een fiets koopt waar blijkt dat je na een paar km fietsen een slag in het wiel zit ga je toch ook terug naar de winkel ipv. op een forum zeggen dat je dat bij een andere winkel nog nooit hebt gehad en deze winkel zich moet schamen?
Gewijzigd door Giant2000 op 15 juli 2010, 12:36
 
Dolledokus
Das een goeie,zo had ik em nog niet bekeken!
Komt misschien ook omdat ik al eerder wat troubles heb gehad met KPN.
Geeft niks,we zijn allemaal maar mensen nietwaar. :-)
Evengoed bedankt voor je "er een ander licht op werpen" mening,optie of hoe je het noemen wil nietwaar?
 
Giant2000
Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Update geweest of zo vannacht??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV ontvanger software update december 2020 TV-setup boxen : 2 28 dec 2020
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl Routers : 1 16 okt 2017
Geen FON ondersteunings update op de V9 KPN Nieuws : 5 05 jun 2015
Wanneer is er een firmware-update/upgrade voor de ExperiaBox V8 ARV7519 om FON te kunnen gebruiken? WiFi : 1 04 sep 2014
Software update voor Quattrovox 2 KPN Telefonie Storing : 1 15 jan 2014
Advertentie