Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Vaste telefoon werkt niet (ingesprek toon)
|
|
Vraag aan KPN |
Geplaatst op 15 June 2010, 11:52
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 15 Jun 2010 |
Vanaf afgelopen zaterdag kan ik niet meer bellen en gebeld worden op mijn vaste telefoon. Als ik wil bellen komt er een ingesprektoon. Voorafgaand aan deze storing heb ik NIETS verander, geen nieuwe telefoon, geen nieuwe computer enz. Maak ongeveer al 3 jaar gebruik van IPB tot op heden geen probleem tot dit weekend. Vraag: hoe kan ik dit oplossen! Ik heb al de Experia box gereset (uit\aan), kabels gecontroleerd, andere telefoon erop gezet. Tot op heden geen resultaat. Ik hoop dat dit forum nog enkele tips heeft, persoonlijk vermoed ik dat het probleem bij KPN zit. Gewijzigd door Vraag aan KPN op 15 June 2010, 11:53 |
|
|
Giant2000 |
Geplaatst op 15 June 2010, 12:11
|
Activiteit » Alles-in-1 Standaard » ExperiaBox TG789 » Interactieve TV Berichten: 492 Lid sinds: 03 Jun 2009 |
Ik denk ook dat je dit bij KPN bekend moet maken. Waag er even een (mobiel) belletje aan. |
|
|
KPNwebcare3 |
Geplaatst op 15 June 2010, 15:24
|
Official van KPN Berichten: 21 Lid sinds: 14 Jun 2010 |
Hallo, Wat te proberen is, is om nogmaals de experiabox uit te zetten vervolgens de splitter te verwijderen en de experiabox direct aan te sluiten op het aansluitpunt zonder splitter (als deze niet al verwijderd was, wit vierkant kastje van 4 bij 4) daarna de experiabox weer aanzetten en dan kijken of het werkt nadat alle juiste lampjes op de experiabox weer branden. Mocht dit alles niet werken dan kunt u ook een fabrieksreset uitvoeren, zodat het modem de telefoniegegevens opnieuw uit de centrale kan verzamelen. Het kan zijn dat daar iets scheef zit. Hiervoor heeft u op het modem een speciaal knopje zitten welke vaak verscholen zit in een gaatje. Deze kunt u dan met een paperclip of naald ingedrukt houden totdat het modem zich opnieuw opstart. Vervolgens nogmaals kijken of het opgelost is. Werkt dit allemaal niet is het inderdaad misschien een goed idee om mobiel de telefonische helpdesk van KPN te bellen. (09000244). www.kpn.com/webcare
|
|
|
Vraag aan KPN |
Geplaatst op 15 June 2010, 19:43
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 15 Jun 2010 |
Hee Nick, Bedankt, probleem opgelost. de combinatie verwijderen splitter en de harde reset heeft het probleem verholpen. We zijn telefonisch weer online .. nu hopen dat ik weer 5 jaar ongestoord verder kan KPN'en Groet, Yuri |
|
|
KPNwebcare3 |
Geplaatst op 16 June 2010, 08:17
|
Official van KPN Berichten: 21 Lid sinds: 14 Jun 2010 |
Hallo, Hardstikke mooi, ben blij dat het weer werkt, ga er ook vanuit dat er nu geen problemen meer m.b.t. de telefonie ontstaan. www.kpn.com/webcare
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vaste telefoon werkt niet (ingesprek toon)', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Mobielnummer UK wordt niet herkent | KPN Mobiel Storing | : 2 | 30 Apr 2022 |
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) | Algemeen | : 7 | 06 Mar 2021 |
Werkt opname? | Hardware instellingen | : 4 | 10 Sep 2019 |
Nummerbehoud vaste telefonie bij overstap van Pretium naar KPN | Algemeen | : 2 | 05 Jan 2019 |
Kan app niet meer gebruiken | Hardware instellingen | : 8 | 02 Dec 2018 |
Advertentie