Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Dubbel telefoonnummer uitgedeeld
|
|
beuk |
Geplaatst op 04 June 2010, 15:45
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 04 Jun 2010 |
Enkele maanden geleden glasvezel laten aanleggen, en ik moet zeggen dat aanmelding en aansluiting zonder problemen verliep. Extra telefoonnummer aangevraagd vanwege bedrijf aan huis. Enkele weken geleden hield het telefoonummer er ineens mee op. Helpdesk gebeld, geen oplossing. Na enkele weken zelf nummer weer eens geprobeerd en bleek dat nummer door iemand in gebruik was. Dit nummer was reeds in januari aan de andere partij uitgedeeld, en is dus dubbel uitgekeerd. Ik zit nu met lege handen, maar wel: 1. met flinke kosten voor visitekaartjes en briefpapier 2. Veel tijd kwijt met regelen 3. Klanten kunnen mij nu niet via vaste telefoon bereiken en ik moet nu alles mobiel doen. Voor een beginnend bedrijf geen goede situatie. Uiteraard heb ik aangegeven dat ik verwacht dat KPN voor de kosten opdraait die ik heb gemaakt en nog moet maken (ca. 1500,-). Het is tenslotte een grove fout van KPN om een nummer dubbel uit te geven, en daar hoef ik geen last van te hebben. Tot nu toe geen antwoord, behalve "het is een consumentenproduct, maar we zullen eens kijken". Ik heb nog geen definitief antwoord van de helpdesk, maar deze situatie duurt nu al enkele weken en ik ben niet blij. Als KPN niet opdraait voor de kosten betekent het verlies van klant. Dat lijkt me op termijn duurder |
|
|
The Mask |
Geplaatst op 04 June 2010, 16:07
|
Activiteit Berichten: 23 Lid sinds: 28 Mar 2010 |
Het zou leuke TV zijn, KPN bij oplichters ontmaskerd. Zou alle papieren bij elkaar zoeken dat jij dat Telefoon nummer gekregen heb, en gelijk KPN aanklagen, ze denken daar dat ze alles maar kunnen maken, en wij klanten moeten maar zwijgen. Antwoord ga je toch nooit meer krijgen, ze draaien overal omheen en geven straks jou zelf de schuld. Gewijzigd door The Mask op 04 June 2010, 16:08 |
|
|
TokkieTokkie |
Geplaatst op 04 June 2010, 19:23
|
Activiteit Berichten: 288 Lid sinds: 22 Mar 2010 |
Quote beuk schreef: Enkele maanden geleden glasvezel laten aanleggen, en ik moet zeggen dat aanmelding en aansluiting zonder problemen verliep. Extra telefoonnummer aangevraagd vanwege bedrijf aan huis. Enkele weken geleden hield het telefoonummer er ineens mee op. Helpdesk gebeld, geen oplossing. Na enkele weken zelf nummer weer eens geprobeerd en bleek dat nummer door iemand in gebruik was. Dit nummer was reeds in januari aan de andere partij uitgedeeld, en is dus dubbel uitgekeerd. Ik zit nu met lege handen, maar wel: 1. met flinke kosten voor visitekaartjes en briefpapier 2. Veel tijd kwijt met regelen 3. Klanten kunnen mij nu niet via vaste telefoon bereiken en ik moet nu alles mobiel doen. Voor een beginnend bedrijf geen goede situatie. Uiteraard heb ik aangegeven dat ik verwacht dat KPN voor de kosten opdraait die ik heb gemaakt en nog moet maken (ca. 1500,-). Het is tenslotte een grove fout van KPN om een nummer dubbel uit te geven, en daar hoef ik geen last van te hebben. Tot nu toe geen antwoord, behalve "het is een consumentenproduct, maar we zullen eens kijken". Ik heb nog geen definitief antwoord van de helpdesk, maar deze situatie duurt nu al enkele weken en ik ben niet blij. Als KPN niet opdraait voor de kosten betekent het verlies van klant. Dat lijkt me op termijn duurder Hoe lullig het ook klinkt, maar met een consumenten product heb je geen recht op een vergoeding, dan had je een zakelijk abbonoment moeten nemen. |
|
|
beuk |
Geplaatst op 07 June 2010, 07:24
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 04 Jun 2010 |
Dus met een consumentenproduct kan KPN zich de meest ellendige fouten permitteren??? Het gaat me vooral om de arrogantie hierbij, en het voorbijgaan aan de ellende die klanten ervaren. Ze zouden de kosten/baten van tegemoetkoming eens in kaart moeten brengen. Als ze bij dit standpunt blijven zijn ze een klant kwijt, en zal ik al mijn collega ZZP-ers afraden naar KPN te gaan. Daarnaast uiteraard meldingen richting consumentenorganisaties. Wel een goede oplossing betekent voorgaande allemaal niet. Het lijkt me de meest eenvoudige manier om consumenten bij je concurrenten weg te houden. "Het is veel makkelijker een klant te houden dan een nieuwe te vinden". "Hug your customer", KPN !! Gewijzigd door beuk op 07 June 2010, 07:25 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Dubbel telefoonnummer uitgedeeld', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
vaste telefoonnummer verhuizen lukt niet | KPN Telefonie Storing | : 4 | 09 Feb 2016 |
simkaarten van telefoonnummer laten wisselen. | Algemeen | : 1 | 19 Jul 2015 |
Dubbel serienummer op mijn naam | Algemeen | : 4 | 01 Dec 2012 |
telefoonnummer niet bereikbaar | KPN Telefonie Storing | : 1 | 13 Jul 2012 |
Advertentie