Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Dubbel serienummer op mijn naam
|
|
joostlikkel |
Geplaatst op 30 November 2012, 13:52
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 30 Nov 2012 |
Naar aanleiding van hoge facturen kwam ik er achter dat er iets niet goed ging bij de KPN. Na dagen contact te hebben gehad en van het kastje naar de muur te worden gestuurd was de conclusie dat er twee serienummers op mijn naam stonden. Dit betekent dat er iemand op mijn kosten gebruikt maak van diensten. Ze gingen het uitzoeken. Wachten, wachten en nog eens wachten. Telefoontjes plegen, maar niemand kon of mocht mij iets vertellen. Dit hadden ze namelijk nog nooit meegemaakt en het moet door een derde uitgezocht worden. Dus na anderhalve maand ga je maar weer eens bellen. Blijkt dat het probleem is opgelost. Ja ik snap dat voor KPN het probleem is opgelost als er maar 1 serienummer op mijn naam staat, maar dan is mijn probleem van de hoge kosten nog niet opgelost. Ik wil mijn geld terug. Dus maar weer bellen. Weer van het kastje naar de muur. En nu moet ik 10 werkdagen wachten, want het is een officiele klacht en hier gaan ze op terug komen. Hoe lang moet dit duren. Waarom kan niemand mijn gewoon een keer echt helpen en ook echter antwoorden geven in plaats van 'ja wij nemen contact met u op' of 'heeft u nog even geduld, we komen er bij u op terug'!!! Heeft iemand advies wat ik kan doen om nu eindelijk eens antwoorden te krijgen. Natuurlijk wil ik mijn geld ook graag terug! |
|
|
KaPteiN |
Geplaatst op 30 November 2012, 15:09
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Instap » ExperiaBox V10 H369A » Asus RT-AC87U » Digitenne » Cisco Berichten: 484 Lid sinds: 15 Apr 2007 |
Lastig. Stuur een aangetekende brief waarin je de situatie uitlegt en restitutie verlangt. Vergeet niet een oplos termijn te stellen. Kijk tussen de nuttig weblinks of daar een instantie zit die je verder kan helpen. |
|
|
dokrak |
Geplaatst op 01 December 2012, 20:55
|
Activiteit » haarlem » 2025 » Alles-in-1 Standaard » ExperiaBox TG787 » arv719 » Interactieve TV Berichten: 113 Lid sinds: 26 Nov 2012 |
Ja sluit me graag aan bij de mensen hier boven. Maar ik vraag bij dit soort grapjes altijd het nummer op. De medewerker zet dit soort onderwerpen altijd in het systeem en dit krijgt een nummer. Vraag dit nummer altijd op ! Ik ben in het begin van mijn contract al een keertje gruwelijk genomen door kpn. van alles beloven en op het moment dat er betaald moest worden. Zegt kpn gewoon doodleuk oh maar hier is niks bekend hoor mevrouw staat echt niks in het systeem hier. |
|
|
KaPteiN |
Geplaatst op 01 December 2012, 22:18
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Instap » ExperiaBox V10 H369A » Asus RT-AC87U » Digitenne » Cisco Berichten: 484 Lid sinds: 15 Apr 2007 |
Maar dan wel kopieën sturen, geen originelen!!
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Dubbel serienummer op mijn naam', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Geen geluid op mijn tv via kpn kastje | Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ | : 2 | 21 Oct 2016 |
Inloggen op mijn KPN experia box v9 lukt niet | Helpdesk | : 2 | 13 Jun 2016 |
Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte | KPN Glasvezel diensten | : 7 | 13 Mar 2016 |
Buurman ziet mijn printer in het netwerk | Hardware instellingen | : 2 | 21 Dec 2015 |
Ik kan niet gebeld worden op mijn analoge telefoon verbinding | Frequently Asked Questions | : 4 | 15 Jan 2014 |
Advertentie