Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Port reset?
|
|
madmike |
Geplaatst op 28 May 2010, 15:26
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 28 May 2010 |
Beste, Ik ben een telfort gebruiker op een KPN netwerk. Ik speel graag online FPS games waarbij een goede ping wel nodig is. Sinds september 2009 had ik plotseling een ping van 10 tot 15ms hoger. Voorheen een heel jaar lang was het perfect, altijd een lage constant ping. Helaas kunnen de mensen bij Telfort mij niet helpen met een Port reset of op een ander port die minder belast is, omdat mijn lijn aangesloten is op een KPN netwerk. Mijn vraag is of het mogelijk is dat jullie mijn port kunnen resetten. Alvast bedankt Gewijzigd door madmike op 28 May 2010, 15:29 |
|
|
TokkieTokkie |
Geplaatst op 28 May 2010, 20:57
|
Activiteit Berichten: 288 Lid sinds: 22 Mar 2010 |
Quote madmike schreef: Beste, Ik ben een telfort gebruiker op een KPN netwerk. Ik speel graag online FPS games waarbij een goede ping wel nodig is. Sinds september 2009 had ik plotseling een ping van 10 tot 15ms hoger. Voorheen een heel jaar lang was het perfect, altijd een lage constant ping. Helaas kunnen de mensen bij Telfort mij niet helpen met een Port reset of op een ander port die minder belast is, omdat mijn lijn aangesloten is op een KPN netwerk. Mijn vraag is of het mogelijk is dat jullie mijn port kunnen resetten. Alvast bedankt DSLAM poort reset wordt alleen gedaan door NextGen afdeling op aansturing door een NextGen monteur, echter dat zal weinig uithalen aangezien dat geen invloed heeft op ping tijden. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Port reset?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Experia box reset naar oude instelling | Hardware instellingen | : 13 | 10 Oct 2021 |
port forwarding V10A | Hardware instellingen | : 8 | 26 Apr 2019 |
Port forwarding experia v10 | Helpdesk | : 13 | 20 Apr 2019 |
Port forwarding experiabox v10 | Routers | : 4 | 28 Feb 2019 |
Port 6680 forwarden op Experiabox V10 tbv aansturen PHC domotica mbv smartphone | Hardware instellingen | : 1 | 03 May 2017 |
Advertentie