obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geef je ervaringen met kpn internet op je mobieltje. Kun je b.v. https verbindingen maken?
 Onderwerp afdrukken
Blijft problemen houden laatste tijd
limelight
Ik weet iedergeval dat ik niet allen ben maar is de laaste weken echt bagger met internet op mobiel, gebruik veel msn ivm mensen in het buitenland en sinds een paar weken is het elke keer dat hij bericht niet kan verzenden, zichzelf afmeld en t ellelang duurt er hij status heeft bijgewerkt van contacten.
Al paar keer harde reset van telefoon gedaan maar helpt niks, en vriend van me, ook op kpn netwerk heeft hetzelfde gedonder.
Vraag me af of kpn de boel niet aan t knijpen is omdat ze zo inkomsten mislopen omdat er minder gesmst word???

Hopelijk ben ik niet de enige die er last van heeft.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Blijft problemen houden laatste tijd', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe app KPN ITV blijft maar laden. KPN Glasvezel diensten : 7 28 apr 2018
Experiabiox V10 lan connectie problemen internet verbinding Routers : 11 02 jan 2017
Problemen met bekabeld LAN Routers : 7 27 jul 2016
problemen afspelen opgenomen programma's Algemeen : 8 09 sep 2015
dikke problemen met stabiliteit en problemen met PPPoE sessies over glasvezel en Experiabox V8 KPN Internet Storing : 8 29 jan 2015
Advertentie