obey-robots.txt
09 December 2016, 08:47
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

problemen afspelen opgenomen programma's

Fredje
Al meerdere keren heb ik KPN gemeld dat mijn opgenomen programma's bij het afspelen ineens stoppen !!
Eerst helemaal geen bericht van KPN en na zoveelste email ineens wel
Geboden oplossing:
U geeft aan dat uw opnames tijdens het kijken vaak terugspringen naar live TV. Dit vind ik erg vervelend om te horen. Het lijkt erop dat dit probleem voortkomt uit een probleem met de software op uw tv-ontvanger. Ik wil u vragen om de software van uw tv-ontvanger opnieuw te installeren. U kunt de HD tv-ontvanger voorzien van een software-reset via het menu van uw tv-ontvanger:

1. Druk op 'menu' van de afstandsbediening en ga naar 'Instellingen'

2. Druk nu 2x op de 'gele' knop van de afstandsbediening

3. Zet nu ‘software verwijderen’ op 'Ja' en selecteer 'Bewaar instellingen'


De software wordt nu opnieuw ingeladen. Dit kan enkele minuten in beslag nemen

DIT WERKT DUS OOK NIET, misschien toch maar beter over te stappen naar een andere provider
 
eogcnlGhost
Dit heeft helemaal niets met de provider te maken, dit is een lokaal probleem bij jouw.

Dus nu een paar vragen.
Wat is de internet snelheid die je hebt (up en download).
Welke decoder heb je (merk en type).
Hoe is je decoder aangesloten (in het zelfde netwerk als de rest van je computers - via powerlan (netwerk via het stopcontact) - een eigen netwerk kabel rechtstreeks op de modem - via een router).
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.


IK BEN NIET VAN KPN EN WERK OOK NIET VOOR KPN
Heb je een vraag? misschien staat je antwoord wel bij onze handleidingen.

4852590571
 
Fredje
onzinverhaal
Dit is wel een KPN probleem
Nimmer problemen gehad hiermee. Omgeving internetsnelheid en hardware zijn niet veranderd.
 
eogcnlGhost
Als je het onzin vind waarom kom je hier dan klagen of vragen?
wij zijn NIET de KPN, dus klachten aan de KPN komen niet aan bij KPN.
Als je graag een oplossing zou willen hebben, dan helpen we je graag.
Als er uiteindelijk van onze kant geen oplossing gevonden wordt, dan zijn wij nog steeds niet verantwoordelijk of aansprakelijk voor jou probleem.


Als het is wat jij zegt dat het aan de provider ligt, waarom heb jij er dan last van en ik niet.

Doe je zelf een plezier en geef de info die ik vroeg, dan kunnen we kijken of er een oplossing is.

Even een voorbeeld, je hebt je decoder aangesloten via powerlan, jij zegt dat er niets is verandert in je hardware/configuratie.
Maar later blijkt dat er een defect is aan de kabel of de powerlan, daardoor ontstaat er een latency in de verbinding waardoor je decoder een milliseconde geen signaal krijgt en de opname stopt, wat resulteert in het (wat voor jou lijkt als) het uit springen van de opname en terug schakkelt naar live tv.

Waarom wil ik de info van je decoder, als je een oude decoder hebt zit er een hardeschijf in, dan zou het theoretische onmogelijk zijn om terug te springen naar live tv.
Maar heb je nou een digitale decoder, dan is dit zeer mogelijk dat het kan zoals ik boven heb beschreven, omdat de opnames niet op de decoder worden opgeslagen maar online.
Ook het weer terug kijken van een opname komt van het internet af en niet van je decoder.
Wat ook weer resulteert in: je zit een opname te kijken, er is een minimale storing in je verbinding naar het internet wat eindigt in het stoppen van je opgenomen programma en het overspringen naar live tv.

PS: voor je weer een uithaal geeft wil ik je het volgende even voorleggen.
Andere gebruikers proberen u gratis te helpen.
Dit forum is een privé initiatief en daardoor niet gebonden aan een bedrijf!
Gratis helpdesk door gebruikers voor gebruikers!
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.


IK BEN NIET VAN KPN EN WERK OOK NIET VOOR KPN
Heb je een vraag? misschien staat je antwoord wel bij onze handleidingen.

4852590571
 
Fredje
bedankt voor de reactie, waarom roep ik onzin omdat er vaak antwoorden gegeven worden om quasi interessant te doen.
Ik heb nimmer problemen met KPN gehad, als de helpdesk aangeeft wat ik moet doen en het werkt niet, komt dat op mij over laten we dit of dat maar eens proberen. Het lijkt dan net of dit probleem nimmer voor is gekomen. Ik heb soms mijn twijfels aan de deskundigheid op die helpdesk.
Mijn opnames worden online vastgelegd.
 
Fredje
zojuist door KPN teruggebeld en waarschijnlijk ligt het aan het kastje, morgen omruilen.
Wat ik eigenlijk mis een site waarop alle meest voorkomende problemen voorkomen.
Dat zou het m.i. makkelijker maken om zelf na te gaan wat een oorzaak kan zijn.
Toch bedankt voor de reactie !
 
eogcnlGhost
Hoi Fredje, dat gedeelte over de meest voorkomende problemen is aanwezig.
Onder mijn naam staat een linkje naar handleidingen, daar kan je de meest voorkomende dingen wel vinden.
Ik heb geen reden om interessant te doen, als je aan de linker kant van de berichten kijkt snap je misschien ook waarom.

Ik hoop dat je probleem is opgelost met de nieuwe decoder, zo niet dan zien we je wel terug en dan kijken we verder.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.


IK BEN NIET VAN KPN EN WERK OOK NIET VOOR KPN
Heb je een vraag? misschien staat je antwoord wel bij onze handleidingen.

4852590571
 
Fredje
hartelijk dank.
Ja is heel handig die handleidingen !!
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'problemen afspelen opgenomen programma's', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Problemen met bekabeld LAN Routers 7 27 juli 2016, 17:10
dikke problemen met stabiliteit en problemen met PPPoE sessies over glasvezel en Experiabox V8 KPN Internet Storing 8 29 januari 2015, 19:49
Programma opnieuw beginnen werkt niet WiFi 9 08 augustus 2014, 15:14
opgenomen programma's overzetten op nieuwe HD ontvanger Hardware instellingen 7 25 mei 2014, 21:36
kan geen opgenomen programma's bekijken Helpdesk 1 02 april 2014, 14:12
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| KaPteiN01:37:23
| eogcnlGhost05:55:16
| lobo40514:55:58
| glim16:39:17
| dirkjohan 1 dag
| Peterkessen 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10