obey-robots.txt
09 December 2016, 14:38
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Welke zender wil je erbij hebben, of welke moet juist weg.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Wanneer eindelijk SCI FI eens in het programma aanbod?

vanGils
Vraag nu al een aantal keren om deze zender op te nemen in jullie zender aanbod.
Maar krijg altijd maar een standaard antwoord.
Weet dat er voldoende vraag naar is maar wanneer nemen jullie deze zender nu eens op?

SirPeter
Helemaal mee eens. Interactive tv mist tevens ook nog BBC1 en BBC2. Zo kansloos.

KPNwebcare2
Hierover kunnen we feitelijk kort zijn: de BBC geeft sinds 2 jaar geen nieuwe licenties meer voor BBC 1,2,3 en 4. Gevolg is dat nieuwe kabelaars en andere sindsdien gestarte systemen als digitenne geen BBC kúnnen doorgeven. Voor thema kanalen als BBC Prime en BBC World worden nog wel licenties uitgegeven. Ook een nieuwe kabelaar als Lijbrandt Telecom (bollenstreek, Kennemerland-Zuid) heeft last van dit beleid; ook zij hebben geen BBC 1234 op de kabel. De zenders ontbreken ook in de pakketten van Interacieve TV van KPN en Vision van Tele2. Ook via Canaldigitaal (schotel) worden BBC 1,2,3 en 4 niet aangeboden.
www.kpn.com/webcare

Knolselderij
BBC word bij Canal Digitaal echter WEL aangeboden. dmv van een Duo LNB, hierdoor kun je Astra 1,2&3 ontvangen, dus ook de BBC. Het heet Triplesat. Canal Digitaal kan deze zenders aanbieden omdat de Astra2 footprint zeer ruim uitlekt richting Nederland, daar de BBC zenders geen codering hebben en dus altijd gratis beschikbaar zijn.
Gewijzigd door Knolselderij op 01 februari 2010, 22:22

Golden
Nog 3 dingen die niet kloppen aan het antwoord van KPNwebcar2

- Digitenne en ITV bestaan al veel langer dan 2 jaar
- Belgacom heeft in 2009 nog WEL een licentie bemachtigd
- Tot voor kort vermelde jullie op kpn.com dat de BBC wellicht in de toekomst zou worden toegevoegd aan het standaardpakket.

KPNwebcare2
Nog 3 dingen die niet kloppen aan het antwoord van KPNwebcar2

- Digitenne en ITV bestaan al veel langer dan 2 jaar
- Belgacom heeft in 2009 nog WEL een licentie bemachtigd
- Tot voor kort vermelde jullie op kpn.com dat de BBC wellicht in de toekomst zou worden toegevoegd aan het standaardpakket.

-ITV bestaat inderdaad langer dan 2 jaar, ik was er vanaf het begin zelf bij, maar goed ik kan niet uit mijn verhaal herleiden dat ik anders zeg.
-We zijn inderdaad nog in onderhandeling om die licentie te bemachtigen, voor als nog een lopende zaak. Net wat u zegt en leest, wellicht in de toekomst.
Gewijzigd door KPNwebcare2 op 02 februari 2010, 15:40
www.kpn.com/webcare

Golden
ITV bestaat inderdaad langer dan 2 jaar, ik was er vanaf het begin zelf bij, maar goed ik kan niet uit mijn verhaal herleiden dat ik anders zeg.

Ik zou zeggen, leest u dit nog eens:

Hierover kunnen we feitelijk kort zijn: de BBC geeft sinds 2 jaar geen nieuwe licenties meer voor BBC 1,2,3 en 4. Gevolg is dat nieuwe kabelaars en andere sindsdien gestarte systemen als digitenne geen BBC kúnnen doorgeven.

Daar staat letterlijk dat digitenne nog geen 2 jaar oud is, en omdat u het als voorbeeld gebruikt voor het ontbreken van BBC bij ITV, suggereert u gelijk dat ITV ook jonger is.

Maar u reageert heel selectief, kunt u ook uitleggen waarom in uw verhaal staat dat er dat er sinds 2 jaar geen licenties worden uitgegeven terwijl Belgacom er dus vorig jaar nog wel een heeft bemachtigd?

En kunt u uitleggen waarom u in uw verhaal vermeld dat Canaal Digitaal geen BBC doorgeeft, terwijl ze dat kennelijk wel doen?

KPNwebcare2
Rectificatie:

In 2008 werden al 2 jaar geen licenties uitgedeeld.
In 2009 zijn ze inderdaad begonnen met opnieuw uitgeven van licenties.

Het had dus geen 2 jaar moeten zijn maar 4. U heeft gelijk. Ik heb ongelijk.

Momenteel zijn we bezig met licentie.
www.kpn.com/webcare

vanGils
En toch heb ik nog een vraag!!!!
Wanneer wordt er op mijn vraag cq topic geantwoord?
Heb ik dit topic dan voor iemand anders geopend?
Niet dan dat de een geen antwoord behoeft.
Maar nogmaals waarom geen reactie op mijn topic?

KPNwebcare2
Ik ga dit doorspelen naar onze iTV manager, het antwoord houd je van mij tegoed.
www.kpn.com/webcare

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wanneer eindelijk SCI FI eens in het programma aanbod?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
problemen afspelen opgenomen programma's Algemeen 8 09 september 2015, 17:56
Wanneer is er een firmware-update/upgrade voor de ExperiaBox V8 ARV7519 om FON te kunnen gebruiken? WiFi 1 04 september 2014, 21:29
Programma opnieuw beginnen werkt niet WiFi 9 08 augustus 2014, 15:14
opgenomen programma's overzetten op nieuwe HD ontvanger Hardware instellingen 7 25 mei 2014, 21:36
kan geen opgenomen programma's bekijken Helpdesk 1 02 april 2014, 14:12
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost00:50:54
| KaPteiN02:03:34
| lobo40520:47:01
| glim22:30:20
| dirkjohan 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10