obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
Problemen Randapparatuur Enquete
LunaX
Volgens mij kun je op onderstaand punt van je contract af komen.

Voorwaarden KPN
"18.4 Zowel de Klant als KPN kunnen de Overeenkomst ontbinden indien de andere partij één of meer van zijn verplichtingen uit hoofde van de Overeenkomst niet behoorlijk nakomt, voor zover deze tekortkoming ontbinding rechtvaardigt. Indien nakoming nog mogelijk is kan de Overeenkomst slechts worden ontbonden nadat de andere partij schriftelijk is aangemaand en de tekortkoming niet binnen de daarbij aangegeven termijn is hersteld."

Ben ook wel benieuwd naar een update van de Webcare mensen...
Gewijzigd door LunaX op 23 juli 2010, 15:41
 
sebaszjuh
NAT type probleem bij mij voor mijn PS3 (net nieuw) dan verwacht ik toch tenminste dat ik kan internetten erop. Bullshit dat ik mijn Experiabox niet kan veranderen qua portofrwarding of uPnP
 
Blackjack1234
Na het indienen van een klacht via de KPN pagina, ben ik terug gebeld door iemand van het webcare team. In dat gesprek gaf KPN aan dan de oplossing pas in het 4de kwartaal komt. Maar ook die datum is niet heilig bij KPN, en de kans is dan ook groot dat men in de 4de kwartaal wederom met een nieuwe datum komt.

De beste man aan de telefoon heeft het niet in die woorden gezegd, maar eigenlijk wil men het probleem niet oplossen. Daarom schuift de datum nu al een jaar steeds verderop. Voor de mensen die hadden gehoopt dat de problemen in juli verholpen zouden zijn hebben eigenlijk gewoon pech. Ook heeft de beste man aangegeven dat het KPN niet veel boeit wat wij vinden, omdat we toch alleen zijn. En zolang KPN nog nieuwe klanten binnen haalt zal er niet veel veranderen. En wat KPN betreft werkt je internet verbinding gewoon.

Als je hier heen gaat http://www.kpn.com/glasvezel/service/Email-sturen.htm en een klacht in dient. En natuurlijk aan klikt dat je gebeld wilt worden dan neemt kpn binnen enkel dagen contact met je op.
Gewijzigd door Blackjack1234 op 24 juli 2010, 17:27
 
BramHa
Nee, en ook niet in augustus, of in september of zelfs in 2010. Goede raad: verander van provider.
 
sebaszjuh
Kpn kan de T*ring krijgen, UPC here i come
 
muse1984
wat een bende.... damn zit er nog tot februari aan vast .. of ik moet doen wat lunax zegt maar ik heb het gevoel dat ik daar ook niet mee win.. kan het natuurlijk ook afzegge en de boete betalen.. al vraag ik me dan wel af hoe hoog die is
Gewijzigd door muse1984 op 25 juli 2010, 19:52
 
LunaX
Het boete bedrag is je resterende contract bedrag. Dus opzeggen is nog niet echt interessant. Ik weet ook niet of je kpn in gebreke kan stellen... aangezien kpn zegt dat ze online gamen niet ondersteunen. Voor mij na mijn contract periode iig nooit geen kpn weer!
 
Golden
Als KPN niet levert wat ze van te voren beloven (of suggereren)) kan je natuurlijk voortijdig opzeggen, daarin is KPN best redelijk. Ik heb een IPTV abonnement gehad dat absoluut niet voldeed aan de verwachtingen die KPN gewekt had en kon per direct opzeggen. En na lang zeuren kreeg ik ook nog m'n geld terug.
 
zeilbood
Zwaar balen dit zeg.
 
WIETJUNK
Ik had ergens gelezen dat kpn zakelijk wel portforwarding ondersteunt maar weet niet of het om de 787 en 789 gaat met andere firmware.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen Randapparatuur Enquete', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experiabiox V10 lan connectie problemen internet verbinding Routers : 11 02 jan 2017
Problemen met bekabeld LAN Routers : 7 27 jul 2016
problemen afspelen opgenomen programma's Algemeen : 8 09 sep 2015
dikke problemen met stabiliteit en problemen met PPPoE sessies over glasvezel en Experiabox V8 KPN Internet Storing : 8 29 jan 2015
wifi problemen Galaxsy S3 Algemeen : 3 12 feb 2014
Advertentie