obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Mobielnummer UK wordt niet herkent
Eus18
Ik heb sinds begin dit jaar een onbeperkt bellen en dataabonnement bij KPN. Hierbij heb ik gekozen voor een nieuwe iPhone 13 en esim.
Heb de gegevens van mijn oude toestel via draadloze transfer over gezet naar mijn nieuwe toestel.
Nu wil een een kennis van mij bellen op zijn mobiele nummer in de UK maar dan krijg ik te horen dat het nummer niet herkent wordt!!!
Als ik die bekende mij laat bellen zie ik dat nummer in mijn toestel staan en wordt het dus wel herkent. Als ik vervolgens op dit nummer druk krijg ik weer te hoeren dat het nummer niet herkent wordt.
Heb het toestel ook al volledig uitgezet. Nummer op verschillende manieren ingetoetst maar zonder resultaat.

Herkent iemand dit probleem en weet hoe dit op te lossen???

Ik hoor het graag.

Gr. Eus
 
KaPteiN
Kijk eens in je account bij KPN of je misschien bellen naar het buitenland hebt uitgeschakeld.
Anders bel de klantenservice van KPN.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mobielnummer UK wordt niet herkent', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Draytek Vigor2925 VPN (Lan to Lan) werkt niet Algemeen : 1 30 okt 2017
Inloggen via persoomlijk IP adres en specifieke website niet mogelijk KPN Internet Storing : 14 25 apr 2017
Advertentie