obey-robots.txt
25 Juli 2016, 13:51
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [447 stemmen]
36% [447 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [807 stemmen]
64% [807 stemmen]

Stemmen: 1255
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Cool to school 2016
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken

De lijn wordt vrij gemaakt en weg is internet!

ZoNuNiet
De lijn wordt vrijgemaakt....op 19 januari 2016, voor de nieuwe bewoner op ons adres, echter per 1 februari zijn ze de nieuwe eigenaren, dan passeert het bij de notaris. De nieuwe bewoner heeft echter een aanvraag gedaan voor een installateur voor 2 februari. Waar komt de datum van 19 januari vandaan? Hoe kan het dat een andere provider onze lijn saboteert?

Na vele gesprekken met de SAVE afdeling (wholesale) van KPN wordt mij verteld dat de KPN hier niks aan kan doen. Helaas heeft het vrijmaken van een lijn voorrang, dit is een Europese regel tussen de providers. Ik blijf dit wonderlijk vinden, ik heb een overeenkomst met de KPN en blijkbaar kan iemand een ander abonnement aanvragen en onze lijn om zeep helpen zonder dat het gevraagd wordt of dat dit klopt? En dan het meest fantastische...als antwoord, de KPN kan hier niks aan doen...........en twee weken zonder internet, los het zelf maar op!

Ik moet de nieuwe bewoner bellen en vragen of hij de Telfort belt om te vragen of ze de datum later kunnen zetten...............hij heeft zelf aangegeven 2 februari 2016...........

Het probleem wat hieruit volgt is dat vanaf 19 januari t/m 1 februari wij geen internet / bellen / TV hebben. Ach een kniesoor die zicht hieraan stoort. Gelukkig gebruiken wij geen internet op het einde van je verhuizing, gelukkig ben je niet bezig met bankzaken te regelen, avond en avond adreswijzigingen per internet door te geven.

Ik begrijp best dat iets wordt afgesproken, maar een mededeling dat je geen internet meer hebt en niet meer krijgt voor twee weken, dat dit zomaar kan.

Is er nu echt geen andere oplossing?

glasblazer
Niet normaal dat een nieuwe aanvraag die op 2 februari 2016 moet ingaan, jouw abonnement doorkruist.
Zou hier absoluut geen genoegen mee nemen.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'De lijn wordt vrij gemaakt en weg is internet!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Internet steeds traag KPN Internet Storing 3 15 juli 2016, 12:03
Internet valt weg. KPN Glasvezel diensten 2 15 februari 2016, 20:56
Wake on Lan via Internet (Wake on Wan) ZTE220N + TP WR1043 (DD-WRT) Eigen netwerk 1 12 februari 2016, 13:31
Geen Internet meer wel ADLS verbinding KPN Internet Storing 4 10 november 2015, 00:49
Internet snelheid Snelheid 16 27 juli 2015, 19:24
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
sathopper00:45:31
eogcnlGhost10:53:56
rveldman20:31:50
jmiggel23:01:55
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 juli 2016, 13:08
Vbg inmidels hersteld, zie ik. Vr. dank! - JJ

07 juli 2016, 12:15
Mijn 'error 502' betreft eigen website. Upload is okay, download duidelijk niet. Helaas geen idee waar oplossing te vinden, dus hier gemeld...

07 juli 2016, 11:47
Help! "ERROR 502 - BAD GATEWAY" http://www.jjvanka
.net/ .....

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10

23 juni 2016, 17:41
Goede middag allemaal, Nieuw op het Forum met een vraag: Ik gebruik de Experiabox V8 en wil graag mijn telefoon aansluiten op de UTP kabel. Oftewel, De Ethernetkabel naar mijn werkplek brengen en via