obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » KPN Televisie Storing
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
USB stick problemen?
loesje24
Ben even benieuwd of er meer mensen zijn die problemen hebben met de usb stick.
Ik kan namelijk sinds een maand of 3 niet meer opnemen. Onder tussen heb ik al een nieuwe recorder en 5 usb sticks rijker, maar nog steeds kan ik niet opnemen.
Nu heeft kpn weer bedacht dat ik mijn recoder moet omruilen terwijl hun steeds zeiden dat het probleem bij de usb sticks liggen.
Na aardig wat telefoontjes ( dus extra kosten) ben ik nog geen klap verder gekomen. Behalve onvriendelijk behandeld worden. ( las al dat dat vaker gebeurd)
Dus mijn vraag is.... ben ik echt de enigste die dit probleem heeft????? Zo niet, wat voor oplossingen worden er dan aan jullie gegeven.
Ik ben het onderhand goed zat ervan
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'USB stick problemen?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experiabiox V10 lan connectie problemen internet verbinding Routers : 11 02 jan 2017
Problemen met bekabeld LAN Routers : 7 27 jul 2016
problemen afspelen opgenomen programma's Algemeen : 8 09 sep 2015
dikke problemen met stabiliteit en problemen met PPPoE sessies over glasvezel en Experiabox V8 KPN Internet Storing : 8 29 jan 2015
wifi problemen Galaxsy S3 Algemeen : 3 12 feb 2014
Advertentie