obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Nat type 3 naar 2 met Experiabox ARV7519 voor ps3
Eddievdb
Hallo,

Ik heb een probleempje. Ik heb al enige tijd een experia box arv7519 en ik heb sinds dinsdag een nieuwe game voor mijn PS3, modern warfare 3. Alleen nu kan ik heel moeilijk online gamen omdat ik nat type 3 heb. Met andere games vond ik dat niet heel erg, maar omdat ik nu amper mw3 kan spelen is het redelijk frustrerend. Ik moet soms 15 min wachten voordat ik een lobby gevonden heb waarin ik online kan spelen en dat is te lang.

Weet iemand hoe je dit kan veranderen naar nat type2, zodat het online gamen een stuk makkelijker gaat?

Alvast bedankt!
 
xkev1993
Heey,

Dit kreeg ik van kpn en bij mij werkt het

Witte KPN Experia Box (Arcadyan, ARV7519)UPnP inschakelen
De Playstation 3 maakt gebruik van het UPnP protocol (Universal Plug 'nPlay).
In de KPN Experia Box staat deze optie standaard uit omdat er eenrisico bestaat dat kwaadwillenden makkelijker uw computer kunnen benaderen.
Sony heeft dePlaystation 3 zodanig gebouwd dat er alleen verbinding valt te maken metandere gebruikers als UPnP aanstaat.
Hieronder leggen we uit hoe dat moet.
1. Open uw browser (Internet Explorer, Google Chrome of een andere browser).Vul op de adresbalk het adres 192.168.2.254 in en druk op Enter. Typ geen www!
2. Vul het wachtwoord in, standaard is er geen wachtwoord klik op Loginzonder wachtwoord. Er moet nu zelf een wachtwoord worden bedacht. Laat het invulvenster achter CurrentPassword leeg en vul bij de volgende twee invulvensters (New Password en Re-Enter Password forVerification) het zelf bedachte wachtwoord in en klik op Apply
3. Klik op EXTRAS
4. Klik op UPnP
5. Plaats een vinkje bij Enable UPnP IGD Device
6. Klik op Apply Op de KPN Experia Box is UPnP nu ingeschakeld. MAC Address van de Playstation 3 Omdat de PS3 bij het uitschakelen eventuele UPnP instellingen niet altijdcorrect verwijderd en de PS3 weer gebruik moet maken van deze UPnPinstellingen moet u er voor zorgen dat de PS3 altijd hetzelfde IP-adreskrijgt. Omdat UPnPgebaseerd is op het automatisch ophalen van een IP-adres mag dit niet in dePS3 vast worden ingesteld maar moet dit in de KPN Experia Box. Hiervoor moetwel eerst het MAC adres van de PS3 worden achterhaald, dit kan via deinstellingen vande PS3 en gaat als volgt.

1. Selecteer Instellingen in het beginmenu van de PS3
2. Blader omlaag en selecteer Systeeminstellingen
3. Selecteer Systeeminformatie
4. In dit scherm staat onder MAC Address de gevraagde waarde. Het MAC Addessbestaat uit 12 karakters. Schrijf het MAC Address op Opmerking: Normaal gesproken wordt het MAC Address in 6 groepjes van 2karakters genoteerd gescheiden door een dubbele punt of een streepje. Vast IP-adres voor de Playstation 3 Vervolgens kan dit MAC-address vast aan een IP-adres worden gekoppeld en ditwordt via de webinterface van de KPN Experia Box als volgt ingesteld.

1. Open uw browser (Internet Explorer, Google Chrome of een andere browser).Vul op de adresbalk het adres 192.168.2.254 in en druk op Enter
2. Vul het wachtwoord in wat u eerder heeft aangemaakt en klik op Login
3. Klik op START
4. Klik op LAN
5. Vul in het kader Static DHCP het gewenste IP-adres in Let op! Het IP-adres begint met 192.168.2 alleen het laatste veld kunt uvrij kiezen. Neem een waarde tussen 200 en 250 om conflicten met al uitgegeven IP-adressen te voorkomen.
6. Vul het MAC adres van de PS3 in 7. Klik op Apply 8. Herstart nu de PS3 zodat deze het ingestelde IP-adres kan ophalen Uw Playstation 3 is nu klaar voor online gamen!

Hoop dat het ook voor jouw werkt.
 
Eddievdb
Hee,

Bij mij werkt het niet. Maar bedankt voor de moeite!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nat type 3 naar 2 met Experiabox ARV7519 voor ps3', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Via WiFi naar vast netwerk WiFi : 1 05 mrt 2024
Van XS4ALL naar KPN? Algemeen : 2 11 mrt 2022
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN KPN Glasvezel diensten : 4 19 dec 2019
Advertentie