obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
opnemen pakket - problemen bij het afspelen
Henk2304
Op de nieuwe ontvangers is - volgens de helpdesk - de functie pauzeren standaard aanwezig, ook als je geen harde schijf hebt of een abo op het Opnemen-pakket. Ik ben één van de Digitene-gedupeerden die een aanbod voor een jaar gratis een tweede ontvanger heb gekregen. De medewerker vertelde me dat we een ontvanger van een nieuw type krijgen waarmee je standaard kunt pauzeren. Opnemen kan er niet mee, dat moet via het opnemen-pakket
L8r, Henk
 
dit0rz
Voor de duidelijkheid:

Bij alle nieuwe abonnementen wordt een ontvanger geleverd waarmee je kunt pauzeren (VIP1963).

De ingebouwde harde schijf heeft KPN uitgeschakeld, opnames hiermee maken is niet meer mogelijk (voor nieuwe klanten, en bestaande klanten die het Opnemen Pakket nemen).

Klanten die willen opnemen kunnen het Opnemen Pakket nemen.

De extra 4 euro huur voor de ontvanger is dan ook komen te vervallen. Het Opnemen Pakket kost 5 euro.
 
BORG05
Heb ook problemen met het opnemenpakket!
Tuner is de VIP 1903

Als ik een programma heb opgenomen en wil terugzien gaat dat in 80% van de gevallen goed, maar er zijn ook opnames die steeds weer terugspringen naar het begin BIJZONDER IRRITANT.
Heb al een klacht ingediend bij KPN, die raden (antwoordmail pas na een week!!) aan om de software te verwijderen (bij opstarten menu drukken en dan voor software verwijderen kiezen op scherm). Systeem start dan op en laadt de software opnieuw.
Wat denk je? Werk niet en probleem is hetzelfde! Pfff...
Ik overweeg nu het opnemenpakket maar weer op te zeggen en de reeds betaalde extra kosten terug te vorderen. @kpn: DIt is een nog niet goed geteste dienst jongens! DOE ER IETS AAN!!!

Bovendien werkt het live pauzeren niet op deze tuner, wat nergens wordt vermeld! #FAIL

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 18 2011 12:00:31:
vanochtend een mail van KPN gekregen:

Geachte heer Van der Borg,

Hartelijk dank voor uw reactie.


Ondertussen is bekend dat het probleem dat u beschrijft wordt veroorzaakt door een storing. Wij doen er alles aan om deze storing zo spoedig mogelijk op te lossen, helaas is de verwachting dat door de complexe aard van het probleem het tot het einde van de maand kan duren voordat dit is verholpen.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Paul van de Velde
KPN
Gewijzigd door BORG05 op 18 september 2011, 12:00
 
Henk2304
Ik heb sinds kort m'n tweede vip1963 ontvanger. Met beide kon ik opnemen, terwijl maar voor één de hard disk recorder was geactiveerd. Maar omdat je met het Opnemen pakket meer programma's tegelijk kunt opnemen (ook in HD) heb ik dat maar aangezet. Je moet overigens wel bij de klantenservice aangeven dat je dan geen extra huur meer wilt betalen voor de hard disk recorder (in de eerste ontvanger); dat wordt niet vanzelf aangepast, helaas.

Het opnemen gaat prima; het afspelen daarentegen is op z'n zachts gezegd problematisch. Vorige week zaterdag kon ik helamaal niets meer afspelen; de pointer stond direct aan het eind van de opname en was daar niet meer weg te krijgen. Dat is gelukkig daarna niet meer opgetreden. Zaken als:
- hervatten (pointer "begint" wel op de juiste plaats maar spingt direct terug naar het begin);
- tijdsprong (b.v. 500 >> om de eerste 5 min - meestal te veel opgenomen - over te slaan; springt maar enkele seconden);
- 30 s vooruit (met de ring van de AB; springt ook maar enkele seconden);
- versneld doorspoelen (na even doorgepoeld te hebben - maakt niet uit met welke snelheid - springt de pointer weer naar het begin)
werken meestal niet. De pointer springt nog wel naar het gewenste punt maar direct daarna weer terug zodat de tijdwinst hooguit een paar seconden is. Eigenlijk moet je een opname direct helemaal uitkijken of hooguit even pauzeren, maar na een tijdje stoppen om op een later tijdstip verder te kijken is en meestal niet bij.
Het Opnemen pakket is duidelijk nog niet voldoende getest (of mag de klant dat weer eens doen) en had nog niet vrijgegeven mogen worden. Mijn oude videorecorder doet het veel beter. Frown

Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 14 2011 09:20:08:
Ik heb deze problemen de laatste tijd gelukkig veel minder. Smile

Gisteren hoorde ik van iemand uit mijn familie dat de functie "herhaald opnemen", die enige maanden geleden is geïntroduceerd op de VIP1963 voorlopig (en waarschijnlijk helemaal) niet beschikbaar zal komen voor het Opnemen Pakket. Zij had dat gehoord van de klantenservice. Omdat zij een aantal dagelijke programma's opneemt heeft zij het advies van de klantenservice gekregen om het abo op het Opnemen Pakket te beëindigen en weer gewoon op de lokale harde schijf op te nemen.Sad
Gewijzigd door Henk2304 op 14 november 2011, 09:20
L8r, Henk
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'opnemen pakket - problemen bij het afspelen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experiabiox V10 lan connectie problemen internet verbinding Routers : 11 02 jan 2017
Dagelijks/wekelijks opnemen - niet serie Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 1 12 aug 2016
Problemen met bekabeld LAN Routers : 7 27 jul 2016
Opnemen met teletekst Helpdesk : 2 21 okt 2015
problemen afspelen opgenomen programma's Algemeen : 8 09 sep 2015
Advertentie