obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
TG789vn portforward hell.
Sidar
Ik lees vaker dat de huidige software op de experia box frustrerend werkt.
En ik kan dat ding wel uit het raam gooien.

Ik kan vaak niet een port nummer toevoegen, en er wordt vaak geen conflict error aangegeven.
Optie "User_Defined" werkt ook voor geen meter, het geeft mij niet de mogelijkheid om zelf een IP adres in te vullen.
Er gebeurt gewoon NIKS. Helemaal niks.

UPNP staat aan.
WTF is er mis met dit ding?

Ik speel vaak met mijn vrienden op STEAM waarvan een van hen een locale server draait. Mijn ping is altijd hoog terwijl mijn vrienden een lage ping hebben.
Als ik locale server host dan hebben zij een hoge ping. ( en als ik geluk heb dan is mijn ping wel laag en dit is me maar 1 keer overkomen)
Dit slaat nergens op, en zou zeker niet moeten gebeuren met een 30 MB glasvezel connectie ( sommige van hen hebben zelfs een lagere snelheid ).
Ik word grotendeels altijd wel van servers afgekickt vanwege een time-out.
( niet alleen op mijn computer, op andere computers binnen het huis gebeurt het zelfde).

Ook werkt de ene keer mijn Ps3 wel online en de andere keer niet. Alleen het resetten van de box werkt.

Het constant resetten is geen oplossing, het is te belachelijk dat deze shit na zoveel jaar nog gebeurt.
En waar de F is de DMZ optie? KPN moet zulke functies inschakelen op verzoek van de klant. Maar ook dat is te veel gevraagd?

En nee niemand is wat aan het downloaden op een ander computer.
Zo een spijt dat we een contract hebben afgesloten bij KPN, ik weet nu wel beter. Wat een schijt service.

Als iemand een briljante oplossing heeft dan is dat geweldig, maar KPN get your fucking shit together.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TG789vn portforward hell.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Thomson TG789vn configuratie bewaren Helpdesk : 1 16 jan 2014
TG789vn portforwarding en firmware Algemeen : 3 14 jan 2014
TG789vn Routers : 2 01 dec 2013
Sitecom 300N XR achter EB Thomson TG789vn WiFi : 1 12 nov 2013
Experia box V8 en Thomson TG789vn Frequently Asked Questions : 2 16 jun 2013
Advertentie