obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Eigen Hardware; router, modem, TV-setup box, ISDN centrale, enz. » Routers
 Onderwerp afdrukken
TG789vn
Peter Stumpp
Ik heb een Thomson TG789vn router waarbij ik, volgens mij, niet in staat ben om te portforwarden. Ik wil port 22 openzetten en laten forwarderen naar mijn host, maar de poort blijft simpelweg gesloten. Telnet, HTTP en HTTPS zijn allen open, maar ik krijg met geen mogelijkheid port 22 open. Dit wil ik namelijk gebruiken voor een VNC server op een UNIX systeem, zodat ik via SSH een secure verbinding kan leggen met het UNIX systeem en dan VNC starten.

Ik doe iets fout, maar ik weet niet wat. Ik heb meerdere tutorials gevolgd voor port forwardering, maar het heeft allemaal gewoon geen effect. Ik raak hier een beetje gefrustreerd van, want altijd als ik een server wil installeren/configureren, dan word ik tegengehouden door dit.
 
omekees
Ga in je modem met je lan IP-adres
Thuisnetwerk-apparaten
Ga nar de poort waar je de Pc op heb zitten (meestal poort 1)
Klik-Kies een taak-een spel of toepassing aan een lokaal netwerkapparaat toewijzen.
Ga naar-Toegewezen spelen en toepassingen (licht gekleurd) Klik hier.
Geef de nieuwe toepassing een naam en kies voor Handmatig invoer van poortkaarten(poort nr. toevoegen bij overal en bewaren.
Een keer in en uit je modem gaan.
Zoek in bing naar openporttool hier kun je checken of jou poort open staat.
vg ad
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TG789vn', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Thomson TG789vn configuratie bewaren Helpdesk : 1 16 jan 2014
TG789vn portforwarding en firmware Algemeen : 3 14 jan 2014
Sitecom 300N XR achter EB Thomson TG789vn WiFi : 1 12 nov 2013
Experia box V8 en Thomson TG789vn Frequently Asked Questions : 2 16 jun 2013
Thomson TG789vn Helpdesk : 21 07 feb 2013
Advertentie