obey-robots.txt
06 December 2016, 06:45
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [809 stemmen]
64% [809 stemmen]

Stemmen: 1263
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken

Afzwaaien KPN Webcare

Kniest
U kunt onze collega KPN Webcare experts op de onderstaande websites vinden. Zij zullen Online op zoek gaan naar uw berichten en u als vanouds extra informatie geven over onze producten en diensten, onjuiste informatie te corrigeren of een probleem voor u op te lossen.

Bijzonder geinig, als je hun origineel gepost bericht leest en klikt op het woord Online kom je terecht op de site online.nl. wat volgens mij van T-mobile is?? Zal wel een hoax zijn...Wink

Zal KPN erg blij mee zijn......

KaPteiN
Dat zijn afilliate linkjes waarmee ik deze sites in de lucht kan houden! Geen hoax dus.
KaPteiN

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Kniest
Prima, maar ik kan mij op de een of ander manier toch voorstellen dat de KPN webcare mensen die een dergelijk door hun geschreven bericht, wat men blijkbaar direct aan de KPN gebruikers op dit forum richt, niet de bedoeling hadden binnen hun tekst te verwijzen naar de concurrent. Ik zou als KPN webcare medewerker me lichtelijk belazerd voelen...

Maar ik begrijp de commercie wel en prima dat door links deze site in de lucht wordt gehouden, maar ergens ligt m.i. wel een grens.

KaPteiN
Ze hebben het opgelost door hun bericht te wijzigen en de 'sleutelwoorden' te vermijden.
KaPteiN

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Kniest
Netjes opgelost KaPteiN! Overigens jammer dat ze niet meer direct betrokken zijn bij het forum. Het is hier een mooie afspiegeling van wat er leeft binnen de KPN/ADSL wereld en levert ze leerzame informatie op....

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Afzwaaien KPN Webcare', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
niemand meer van kpn webcare? Opleveringsproblemen 3 01 november 2012, 20:32
KPN Webcare Helpdesk 1 07 maart 2011, 12:49
webcare helpdesk: email only Eigen netwerk 3 03 februari 2011, 23:31
vraag om hulp door webcare team ivm factuur problemen Helpdesk 5 13 december 2010, 21:41
@webcare-team vraag over mijn Router Helpdesk 7 20 november 2010, 12:31
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost06:09:02
| KaPteiN10:28:51
| jan1914:14:59
| xwardox15:30:10
| MacDaddy 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10