obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
2 brieven gekregen van KPN!
erwin99
Ik heb nu digitenne van KPN (internet + tv), en heb vrijdag via de kpn site interactieve tv aangevraagt ( internet basis + interactieve tv).
Op zaterdag had ik nog even gebeld naar de klantenservice of ik mijn digitenne moest opzeggen ja of nee.

maar nu komt het: Ik heb 2 brieven thuis gekregen, op 1 brief staat: Onlangs hebt u bij ons aangegeven uw huidige abbonement wilt omzetten naar internet extra en interactieve tv.
We voeren uw wijziging uit op 18 februari.
De 2e brief die ik heb staat: Onlangs hebt u zich bij ons aangemeld voor het abbonement: Internet basis en interactieve tv, dit word omgezet op 8 maart 2011.
Ik heb dus duidelijk internet basis besteld en geen extra.
Ook 2 verschillende datas dus.
Vandaag heb ik het installatie pakket voor interactieve tv via de post al binnen gekregen.
Wat moet ik nu doen? het scheelt wel even 10 euro per maand.
En welke datum kan ik nu vanuit gaan?

Groeten: Erwin

Net even gebeld met de klantenservice, ze zeggen dat ik zaterdag 19 februari even weer moet bellen bij het ingaan van de wijziging en dat ze dan internet extra kunnen omzetten naar basis, want ze kunnen het nu nog niet doen.
Kan ik het instalatie pakket het beste nu al aansluiten of wachten tot 19 februari?
Gewijzigd door erwin99 op 09 februari 2011, 18:55
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '2 brieven gekregen van KPN!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
iemand al sma sunnyportal werkend gekregen= Hardware instellingen : 2 08 sep 2014
We hebben een andere internet 'naam' gekregen en geen van de wachtwoorden werkt.. WiFi : 3 05 sep 2011
mogelijk adsl profiel gekregen na upgrade experia box glasvezel. Hardware firmware : 10 09 feb 2011
Advertentie